Diche79 skrev 2013-01-07 15:38:44 följande:
hahaha.. Fast jag lovar att det blir annorlunda när det är ditt barn!
Då kommer du inte alls äcklas lika mkt ;))
Jag har jobbat som au-pair ett år, och då tog jag hand om en liten pojke som
bara var 6mån när jag kom dit!
Plus syrran har tre barn som jag har lekt mkt massor och bytt blöjor osv.
Så jag ser verkligen fram emot det, även om man kommer vara konstant trött
och allt det som hör till!
Ja, om jag hade ÄL i fredags den 4/1 som jag tror, då borde BIM vara typ 20/1.
Men som sagt, min kropp har varit konstig, förra månaden fick jag mens
3v efter ÄL....
Jag har iaf bestämt att jag gör ett test lör den 19/1, om jag inte fått mens innan dess!
Haha andras kräk är aldrig mysigt;)
Du o jag ligger nästan i fas med varandra på datum :) Min äl tror jag var nu igår den 6/1 så min BIM borde vara runt den 20/1. Vi har sexat massor, 30/12, 2/1, 4/1 och morgon + kväll den 6/1 då jag tror min äl var. Vad tror ni? Lyckades jag träffa bra på dagarna om min äl flytning började igår?
Mitt MA var den 15/12 men moderkakan togs bort den 19/12 så det är det sista datumet jag räknat på då min cykel brukar vara på 32 dagar. Båda mina Appar i mobilen sa att jag borde få äl den 6 och enligt flytningarna verkade det stämma :D Jag var skit skraj att jag kanske inte skulle få äl den här månaden. Jag har haft små bruna flytningar hela tiden som aldrig försvinna till 100%de var borta i två dagar för att sedan komma tillbaka. Och varje gång vi har sex så får jag nya bruna flytningar fast med lite färskt blod också. (äckelvarning) Så jag trodde verkligen inte det skulle finnas en chans till bebis den här månaden. Men nu tändes ett ljus :D Däremot så blödde jag rätt mycket efter sexet igår. Och på gyn akuten (ringde dit) sa de att de förmodligen bara var känsliga slemhinnor som var anledningen till det. Hur har det varit för er?