• Tasgu

Försöka igen efter MA :/

Hej! Hoppar in här om det är ok. Jag har haft 3 eller 4 tidiga missfall i år, verkar bli gravid bara karln tittar på mig just nu men sen vill de inte stanna kvar. Jag har gått ner i vikt och levt sunt hela hösten så nu ska vi försöka igen. Har BIM på tisdag så är väl snart dags att testa. Vi försökte förra månaden också men på något sätt lyckades jag inte bli gravid då men vi får se denna gång. Mer orolig över att det inte ska stanna kvar än att jag inte ska lyckas bli gravid igen.

• Tasgu

Hej! Har plussat svagt i morse, brösten har växt minst en storlek, jag är arg och gråter för inget och nu kan jag inte ens dricka kaffe! Det tecknet har jag tidigare sluppit. Men ingen glädje över att vara gravid utan bara helt säker på att det blir missfall igen. Brösten känns mycket mindre onda idag och det brukar vara tecknet på att det inte kommer stanna kvar :( Men men, ett svagt hopp hyser jag. Det är ju jul, undrens tid, eller?! :) God jul alla!

• Tasgu

Nu känner jag mig alldeles nervös. Inatt drömde jag att jag började blöda och när jag vaknade hade jag inte längre ont i brösten och tog ett nytt test som fortfarande är rätt svagt, fast liite starkare än igår. Kaffet smakade ok i morse också och inga andra symptom :( hoppas verkligen att det inte är kört igen, men statistiken är ju inte på min sida längre :(

• Tasgu

Samma dröm i natt, usch! Men mardrömmar hör ju till när man är gravid så får se det positivt. Jag hade BIM i tisdags tror jag. Min mens har varit väldigt oregelbunden på grund av alla missfall, var typ 48 dagars cykel förra gången så var väldigt förvånad att det var normalt denna gång. Nästan säker på att jag blev gravid den 12 december. 121212 måste ju vara ett turdatum, eller?! :) Hur är det med dig Jennie89, vet du att dig är gravid nu eller hoppas du att du ska vara?

• Tasgu

Ja jag har haft 3 tidiga ma i år. Jag blir gravid hur lätt som helst men sen vill det inte stanna kvar. Så jag är så jäkla nervös! Kommer inte kunna slappna av förrän jag sett att fostret lever. Så tänkte ringa gyn och se om de kan göra ett tidigt ultraljud om jag fortfarande är gravid om några veckor. Ser jag hjärtat slå så ska jag lugna ner mig.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/