Försöka igen efter MA :/
Hej.
Jag hoppar gärna in här. Jag förstår precis hur ni känner er. Fick MA konstaterat i slutet av Juli, v.13. Då sa de till mig på akuten att fostret såg ut att ha avstannat redan i vecka 6 men jag gjorde ett ultraljud i v.7 och såg hjärtat slå så det måste ha tillbakabildats efter det.
Killerqueen: Intressant att det skulle vara ett gott tecken att kroppen behåller fostret även fast det avstannat, vet du något mer om det? Man greppar ju efter halmstrån när det kommer till det här, minsta positiva besked mottages gärna!:)
Vi har svårt att bli gravida och blev gravida via IVF så det känns extra tungt när man vet att man har ganska små chanser att bli med barn hemma utan måste gå igenom långa hormonbehandlingar för att kunna komma dit igen. Allt det här har fått mig att känna mig rätt låg ända sedan i somras och även innan också då vi har vetat om att vi har små chanser att bli med barn naturligt i ett och ett halvt år. Jag lägger all min energi på att inte tänka på allt det här, min största skräck är ju att det aldrig kommer fungera för oss och att jag aldrig kommer få bli mamma.
Men det sista som lämnar en är ju hoppet så jag hoppas varje månad på ett litet mirakel.. Hoppas även på plus åt er andra.
Styrkekramar!