Äggdonation Ava Peter november 2012
Tack för peppning em :) god jul!
Tack för peppning em :) god jul!
Är på ruvardag 9 nu. Inga direkta symtom utom att brösten är väldigt ömma. Sticker till lite grann i livmodern. Men allt kan vara medicinen. Kan testa att kissa på sticka i morgon men eftersom jag ska jobba på fredag så tar vi testet på lördag morgon. Längtar dit o samtidigt inte. Ena sekunden så tror jag att det har tagit sig andra blir jag livrädd för ett negativt test. Har denna gång nästan bara tänkt positivt o ställt in mig på att allt ska gå bra. Positiv tanke o önsketänkande ska funka ;) kram
Ska tillägga att jag haft huvudvärk till o från hela tiden men det är nog vanligt att få av medicinen har jag hört....eller kanske är jag gravid ;)
Är såååå lycklig! :))) blev + på stickan i morse. Ett starkt + till o med :) vi är i chock. Tror jag är i en dröm ;). Är lyckligaste i världen just nu hihi :)))
Tack Em :) Var underbart att få köpa alkoholfri champagne till nyår. Bästa nyår ever :) Kram
Tack marge! :) gott nytt år alla! Kram
Hoppas det inte kom nått mer blodklumpar, Julia. Jag blödde lite igår o idag har det varit bruna klumpar. Har tagit en extra crinone idag på dagen o extra c vitamin. Har ont till o från i några dagar i midjan på vänstra sidan precis under revbenet. Har någon haft det? Sitter njuren där tro? Har problem med magen så kanske är förstoppning . Ska höra med gyn läkaren nästa vecka. Kram
Skönt att det är bättre Julia! Ja, ska ta det lugnt o inte oroa mig. Man blir så nojig. Orolig för allt. Hoppas det inte gjorde nåt att jag tog en extra crinone igår. Blödningen har stoppat o inget brunt heller. Mår illa och är så trött. Vanliga graviditets symtom :) kram
Tack marge! Känns bättre nu. Inge mer färskt blod, bara lite gammalt brunt. Är också lugnare nu. Väntar tills jag får tid hos gyn o se om allt är ok. Skulle vara bra om man fick ta blodprov med för att se om det ökat som det ska. Kram
Tack emos! Vad skönt att allt är bra Julia .
Såg två embryon med tickande hjärtan idag :) är så glad att jag grät hela vägen därifrån till jobbet :)