Äggdonation Ava Peter november 2012
Hemma igen efter ett lyckat instopp
Hoppfull03, jag hade med bara 7 mm på sista ul, men sedan hade den vuxit på sig till 10 mm när Dr Z kollade i måndags, misstänker att det kan vara Crinonet som hjälpt till. Enligt henne är det ju inte bra om den är för tjock heller. Hoppfull03, jag hoppas det fixar sig för dig med. Håller tummarna hårt.
Alex2014, vad bra att det funkade för er med! Håller tummarna hårt! Och glöm inte att höra av er så att vi alla får höra hur det gått.
Har ni med fått en medicin som heter Magne B6 Forte? Vad jag förstod var det magnesiumet i den som gjorde att livmodern blev lite lugnare och inte hade lika många sammandragningar. Har inte haft den förut, så nu hoppas man på att den ska hjälpa till att göra underverk.
Håller med angående chaufförerna, en himla skillnad på körsättet mot när vi bokade via hotellet. För trafiken är ju inte att leka med precis. Bara att gå över ett övergångsställe kräver full uppmärksamhet.
Däremot var inte hotellet vad de lovat. Vi bodde på Residence Moika river hotel, som hade ett läge som var helt perfekt, men en frukost som de hade kunnat låta bli att servera, en hemsida som visade rum som inte fanns och ett dåligt WiFi, och en hiss från stenåldern, men tjejerna som jobbade (24 timmar i sträck!) var trevliga och bra på engelska.
Var inte nervös den här gången, kändes himla skönt
Sköt om er!!