Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
Ojojoj har inte blivit såhär underhållen på länge... vilken nötig brud som hoppade in men som trots allt livade upp tråden! Och
du gav verkligen svar på tal Maramina :) hoppas vi som LÄNGTAT EFTER SYSKON LÄNGE kan fortsätta stötta varann här ! Annars är det inte så jävla roligt att vara moderlig...samma här med inbokade tvångsknull och näe det går ju liksom inte att släppa / plötsligt skita i de så invanda tankarna efter 3 År av försök.... det finns intejust så mkt sug kvar efter 6 så då skulle det nog aldrig bli av är jag rädd:/
Grattis till plus förresten!
exakt det händer ju aldrig nuförtiden sorgligt nog:/ hjärnan är väl så inställd på detta nu..
åååh lider med dig o känner igen mig:-/ man får för sig att man ska kunna lista ut det hela liksom jag ska faan knäcka nöten för man bli så frustrerad o arg på helsicket:-/ blev som skrivet ba 1 gång för oss denna omgång och chansen känns obefintlig men lik FÖRBENAT kan inte hjärnjvln sluta och säga till mig att kanske kanske jo nä jo ...uaääh freakout!
Oj att du känner det så tydligt!!! Men körde ni innan nu eller hur blev det?
Apropå inget..Har förbjudit min snubbe att bada varmt, basta och röka m.m. (gud va man håller på...)
Men vilken sen äl ändå dag 21!! Vet ju att det skiftar men bruka väl ligga på 14.. mina test och "geggan" visar på dag 13 typ. hoppas det går fortsatt bra för dig frågvis!Längtar tills /omifall jag /vi kan säga att det gått vägen och komma med goda råd :) Har fått tid för ett förstabesök på ivf idag...äntligen! Tog 3 månader. Snasrt kanske vår väntan också är över.. känns som man väntat barn i tre år.. börjar känna sig tjatig. vill bara skrika ut min ångest idag..dra ett täcke över huvet och bara drunkna i gråt ;-( fyfyfy för denna längtan