Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Ser magar överallt, på jobbet varje dag, och nyfödda osv, så får stanna hemma om jag ska undvika det. :-\
Ser magar överallt, på jobbet varje dag, och nyfödda osv, så får stanna hemma om jag ska undvika det. :-\
Tror faktiskt inte det går att sätta sig in hur det känns att vara i den här situationen. Jag har vänner som vet om hur vi kämpat och som vet hur dåligt jag mår och som jag ändå kan prata med, som har fått bebisar under tiden vi kämpat. Men de kan ändå komma med såna klumpiga konstiga jobbiga kommentarer eller saker att säga att man känner att va fan säger du så för när du vet vad jag går igenom. Men det är som att de inte förstår. Vet inte. Om man kan kräva det.. Jobbigt men sant.
Sagt att de flesta inte säger eller gör not av illvilja utan av ren okunskap av att förstå hur en okänd situation är
Så fort en film ikväll med världens sötaste bebis och jag vill jag vill jag vill jag vill!
Världens sämsta stavning :-P
Blä för att jobba heltid och förlora tid med det enda barn man har! Detta för att eventuellt få full föräldrapenning OM vi lyckas få ett barn till. Frågan är om det var värt det... :-\ I och för sig för att finansiera slutsumman till IVF också då..
Jag jobbade 80% förra året, fem dagar i veckan Men kortare dagar. Suveränt!
Får inte ni andra nå fel då andra, typ på jobbet, pratar och ökar och ska berätta om diskutera sina, ursäkta, men triviala problem? Okej i deras liv är det ett problem, och förlåt men JAG ÄR INTE INTRESSERAD, JAG VILA INTE HÖRA. DITT PROBLEM ÄR EN FIIIIIIIS I RYMDEN!
Sista försöket innan hoppet ligger på ivf
Hej! Får man vara med här? Vi har försökt i ett år nu att få syskon till sonen som blir 6 i december. Ett ma i mars och bara blanka test efter det
Hopplöst att längta och vänta månad efter månad, men vad ska man göra?
BIM nästa fredag ungefär, orkar inte testa med ÄL stickor längre. Försöker att slappna av. Tror ändå inte det blev nåt denna månad heller.
Skulle vara skönt att få dela lite tankar med fler i samma sits?