• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Kingston skrev 2014-08-14 05:57:27 följande:

Jag tänker nog lite tvärt om där M och M.

Jag vill absolut inte frångå rutiner och absolut inte sitta hemma och gråta och tjuta. Är rädd att jag aldrig skulle ta mig upp igen...

Nej! Då är jag faktiskt hellre på jobbet så att jag åtmn. ibland kan lägga tankarna på annat.

Jag jobbar med små barn, kanske därför jag inte känner mig så lockad... :-\
  • M  och  M
    Kingston skrev 2014-08-14 20:49:11 följande:

Vist skrivet Mom2012!

Finns inget värre än att bråka och gnabba med sin partner.

Har en sån dag idag då jag bara inte klarar av att vara i samma rum som min sambo.

Blä för honom just nu helt enkelt.

Vi har inte bråkat om barn eller sex för en gångs skull. Men likväl lika jobbigt...

Hoppas på en bättre dag i morgon :)

Ja inget roligt :-\
  • M  och  M

Alltså nånting måste ju seriöst förändras ordentligt i en kvinnas kroppen efter en graviditet och förlossning! Jag tänker vi som fått barn tidigare men nu går det inte alls. Och man har ju hört flera exempel på tvärtom också. Till exempel min kompis som kämpade fyra år för ditt barn som kom till via ivf. Sju månader efter det barnet kom var hon gravid spontant! Vad är det som gör dessa förändringar? Kan inte bara vara slumpen eller att du slappnar av si eller så...

• M  och  M

Ett återbud på IVF-kliniken på onsdag morgon som vi kan ta om vi vill. Så nu verkar det dra igång. Delade känslor.. Känns bra att det är på g men samtidigt är jag livrädd att det inte ska gå vägen nu heller..

• M  och  M

Jag kommer vara på dag 7 på mötet imorgon, så kanske måste vänta en cykel till då...

Egentligen skulle jag varit på dag 2 eller 3 om inte jag hade fått. Mens ovanligt tidigt denna månad...

• M  och  M

Välkomna mrshellström och Fru Karlsson. Som alltid lider jag med oss alla som behöver vara här. Det är Skit!

• M  och  M

Ja man får på nåt vis försöka se det positiva i tillvaron ändå. Glädjas åt att man faksitlst har ett barn, inte alla som har, Och att ni har en man som man älskar och vill ha barn med. Och vänner och familj som vill träffa en. Än fast det är jättesvårt ibland. Till min mans syster sa jag fakstiskt till när vi skulle hälsa på att min relation till bebisar är ganska krystad, så det är inte för att Jag inte är glad för deras skulle eller missunnar dom något som jag kanske inte vill hålla i eller engagera mig så mkt i bebisen. Och hon förstod så det kändes skönt. Jag vill inte sluta umgås med våra kompisar. Ön fast dom får barn på löpande band. Utan därför har vi valt att berätta för de vi umgås med mest så de har förståelse för att vi kanske inte är så mkt upp i bebisarna och deltar i bebisprat osv..

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?