Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
[quote=73004129][quote-nick]Maramina skrev 2014-04-13 14:26:10 följande:[/quote-nick]
[quote=73004129][quote-nick]Maramina skrev 2014-04-13 14:26:10 följande:[/quote-nick]
Jag har varit gravid två gånger, varav en blev missfall i v.5 typ. Jag kan ju bara pratar utifrån mitt enda missfall, och på ett vis var det skönt då jag åtminstone fick bevis på att jag kunde bli gravid! Samtidigt tror jag att jag skulle tycka det var mycket jobbigare om det hände många gånger. Plus att man känner sig snuvad på konfekten lite grann. Men det var skönt att ändå få ett tecken på att jag faktiskt kan bli gravid som sagt!
Gjorde utredning för typ åtta månader sen. De hittade inget speciellt, allt såg bra ut. Låg dock på gränsen med sköldkörtel så fick börja äta levaxin
Har försökt 20 månader
Här får jag aldrig några direkta frågor, tror alla undrar men bågar inte fråga, trodde liksom fattar att nåt inte stämmer...
Jag har provat healing dock. Dock vet jag inte vad det hjälpte hon sa att hade mot kring magtrakten, låsningar och så men.. Har inte råd med massa gånger till