• Gweny

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

M och M>> ja, det är mest koncentrerat då.

Fru karlsson>> ser lovande ut.

• Gweny
    MoM11 skrev 2014-11-05 22:33:10 följande:

Underbara nyheter M och M, och Fru Karlsson!
    Om en vecka är det min tur...hoppas kan man alltid

instämmer, då ska vi också få fina plus.
  • Gweny
    M och M skrev 2014-11-06 05:31:59 följande:

Går det här vägen ska jag lovorda kinesisk läkekonst i hela mitt liv

Åhhh Grattis, vad härligt!! Oroa dig inte för svagt streck, är ju ändå tidigt. Med min dotter fick jag bara svaga kantlinjer, gick ju bra.
  • Gweny
    Angående akupunktur, så man kan använda sig av friskvårdsbidraget om man har något sådant. Allt enligt Skatteverkets regler, om arbetsplatsen följer det/har det. Kanske värt att kolla upp för er som gör/skall göra det? Blir det lite billigare.
  • Gweny
    Kingston skrev 2014-11-06 15:42:41 följande:

Det hade vart bra om man var beställd på ett företag där man fritt kan använda sig av friskvårdsbidraget... Men hos "oss" så är allt så uppstyrt och man kan bara vända sig till speciell gym etc. Värdelöst...

Ah, synd!
  • Gweny

Håller med ovan talare, tänk att BIM är imorgon, roligare att bli flyttad åt det hållet isåfall. skönt att det är starkare.  Nästa fredag är det min tur att se om det kan bli ett plus.

• Gweny
    M och M skrev 2014-11-07 10:37:01 följande:

Ja får göra så

Tror jag måste kräva att få göra ett VUL/UL här ganska tidigt om jag ska kunna tro att det finns någon där inne, typ den vecka hjärtat ska börja slå. Det var bara det här med att stå på sig då... :-\

Fast brukar dem inte vara mer givmilda med VUL, när ni ändå kommit så långt med behandling osv?  Man vill verkligen se det, för att förstå.

Om vi lyckas plusa igen, så ska jag försöka hålla mig med vul liite längre fram.
    Vi såg hjärtat slå v.6+1.
  • Gweny
    Sambon blev bjuden på kusinens dop om några veckor(vi umgås aldrig med dem) men vi var visst vääldigt upptagna den dagen....   är en jobbig period för sambon nu, han tycker detta är jobbigt och är ledsen, tänker mycket på vårat ma osv, så känner inte att vi ska gå på det dopet, vore ju självplågeri.
  • Gweny
    M och M skrev 2014-11-08 07:51:16 följande:

Är som under naveln mest och sen strålar det på höger sida ner mot ljumsken typ ibland. Så känns som om det är kanske växtvärk

Låter som normalt när det växer och ligamenten dras... men man blir ju lite nojig. Fin stegring med. När har du BF?
  • Gweny

Igår var sambon hos sin mamma och hon fråga massa om vi hade pratat om att skaffa barn osv... blev jättejobbigt. Han skyllde på att vi pratat om det men inte var bråttom. Vi ska ju resa osv. Suck. . Om hon ändå visste.

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?