• Kingston

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Fru Karlsson: får jag fråga på vilket sätt du mådde dåligt av Pergo? Är ju i startgroparna med första kuren...

Ja snart är 2015 bebisarna "förbi". Men 2016 blir lika bra bara det blir någon liten goding!!

Idag utsatte jag mig för tortyr. Gick på babyrytmik (fast för äldre barn). 3 jättestora bebismagar som såg ut att sprängas när som helst och bebissykon överallt! Och då har jag inte nämnt allt bebis-, gravid- o förlossningssnack!

Eller kommentarer som " ja men ett tredje eller fjärde barn är mycket möjligt!"

Ville bara skrika "DET ÄR VISST OMÖJLIGT!!!!!!!"

Men jag höll tyst, nickade och log....

Blä va falskt! Uuääsch

• Kingston

Thoti90: usch vad kämpigt! Vi hejar på dig här iaf!

M och m: kan du inte höra med MVC? Jag fick ganska bra hjälp där...

Liten till: jag skulle köra på onsdag morgon. Jag brukar nog "ligga i" mer efter äl än innan faktiskt...

Fru Karlsson: det låter inge vidare med alla dom biverkningarna. Dessutom låter det som gravidsymptom så jag hade bara gått runt och vart skengravid! Men jag får nog ge det en chans ändå...=\

• Kingston

Cherstinbovington: självklart får du vara med! Välkommen och känn dej som hemma :)

• Kingston

Liten till: Skojigt att ha något att se fram emot!!

Jag jobbar heltid (skift) och tycker det är helt ok. Klart jag skulle vilja gå ner i tid... Men det är mest för att jag är lat och tycker om att vara hemma ;)

Men som du säger Liten till; man måste ju betala räkningarna och jag tycker inte om att leva "på gränsen". När man måste snåla och vrida och vända på varje krona... Inte ha råd med semestrar osv.

• Kingston

Idag är en skitmorgon och känner mig hur deppig som helst. Har (och är!) förmodligen gått runt och vart skengravid... Massa illamående, ömma tuttar, hugg och stick i magen osv osv. Men idag, BIM stirrar minuset på stickan tillbaka som ett hån.

Inga tecken på att mensen skulle vara på g heller....

Helvete med!!!!

• Kingston

Nä jag tror faktiskt inte på det längre... Kändes verkligen som om det var min tur nu men om man inte får nåt bekräftat på bim-dagen så känns det inte så troligt =\

Set värsta är att min mens aldrig är sen... Det gör mig mest irriterad! Kom nu så jag kan ringa och få pergotime, så kanske man får lite hopp tillbaka!

• Kingston

Gweny: jag skall äta 1 tablett/dag från dag 3-7...

Men jag vet liksom inte hur Pergotime ska hjälpa mig som har regelbunden äl och mens?

Vad är det egentligen för vits?

Känns så tråkigt att man inte kan gå in med en positiv inställning =\ istället har man helt tappat tron på att något någonsin skall funka.... Va ska man göra? Man borde skaffa sig en mentalcoach!

• Kingston

Låter vettigt tycker jag M och M!

Jag tänkte också kolla upp det där med akupunktur igen. Var inne på det för några månader men tänkte avvakta lite till. Men nu är det nog dags!

• Kingston

Liten till: har precis gått igenom det du beskriver... Trodde verkligen vi lyckats den gången och har tydligen gått runt och varit mer skengravid än någonsin.

Mensen blev dessutom sen så hoppet fanns dör även när vi passerar bim. Men så kom kärringen och allt raserades igen =\

Men man måste tro på det! Ingenting är ju kört förrän mensen kommer :) kram till dig!

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?