• Liii82

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

vi försöker bli gravida med vårt andra barn och har nu försökt plussa i över ett år utan resultat är på bim +5 idag men neg grav test, dock va min senaste mens riktigt skum då den kom 17 sep pågick sex dagar och sen uppehålll 5 dagar för attt sen komma den 27 sep igen och då kom jättelite blödningar men som på gick i fyra dagar,, någon som har något hum om vad som händer imin kropp, har aldrig haft mellanblödningar sen mensen i aug som ja fick den 19 pågick i 14 dagar och så länge har jag aldrig heller haft mens den brukar i snitt va 6 dagar. blir riktigt förvirrad

Vad händer med min kropp HJÄLP!
  • Liii82

ja känner mig gravid är på bim +6 men gjorde neg test igår, känns som mensen ska komma hela tiden men kommer inte spänningar i brösten och nyss kom något slem från ena bröstet och nu kommer d genomskillnig vätska från det ena utan att jag rör det, känner mig varm och trött

Gravid???
  • Liii82

Suck då kom mensen då när man väl trodde att d va något bim +9 ledsen man blir, har fan försökt i ett och ett halvt år nu, men ska äntligen få tid hos kvinnokliniken/fertilitetskliniken

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?