Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Hej, Jag är ny på det här, eller ny på att skriva, jag har länge följt alla dessa trådar om svårigheter att få barn... Men kände nu att det var dags att skriva, för jag har som er alla svårigheter att få ett syskon till vår dotter som är född i augusti 2010. Vi har försökt sen i juni 2012. Det tog 7mån att bli gravida med henne så jag ville inte lämna nåt till slumpen, så redan efter två månader köpte jag ÄL stickor och har använt oss dem hela tiden, i november började jag äta Pergotime å tredje gången blev jag gravid på åttonde försöket, äntligen tänkte jag nu var det min tur, men lyckan togs ifrån mig i sjunde veckan, missfall. Min ÄL kom tillbaka på 27 cykeldagen, men inget händer... Så jag börjar med mina pergotime igen och även bidrottningsgele, nu väntar jag på BIM på söndag och har redan tagit ett testa tidigt test som var negativt. Jag är nämligen skengravid varje månad innan BIM :( Men jag känner så väl igen mig i M & M, det skulle kunna vara jag som skrivit dina ord, jag känner precis som du, jag är inte längre glad och social, efter att min dotter somnat gråter jag mig igenom kvällen. Jag är deprimerad eller väldigt nära. Det enda jag tänker på är när jag ska få ligga där på BB igen och mysa med mitt barn, köra bebisvagn, jag tänker bebis hela tiden... Letar efter graviditetssymptom eller ÄL symptom månaderna i ända. Det är hopp och förtvivlan om vartannat! Jag har bokat spolning i början av maj, min sambo har testat sina spermier. Efter spolning blir nästa steg utredning...