• Madde82s

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Hoppar in här om det går för sig!!?? Själv har vi son som är född -11 med akut ks i v 31+1. Fick sedan första ÄL slutet av aug -11 mensen kom dock först i början av oktober-11. Har sedan dess (okt-11) försökt med syakon. Har haft en mens som kommer som en klocka men lyckades bli gravid senvinter/våren -12 men fick missfall i vecka 8-9 i maj. Sedan har mensen varit allt annat än regelbunden har haft allt från 21-29 dagar cykel. Blöder länge. Har varit på vul & allt ser bra! Men har inte tagit blodprover, dem vill inte hjälpa oss med utredning förrän det gått 1år från missfallet! :(

Sonen blev till på först försöket om man en kan kalla det försök då vi endast fick till det 1 gång på hela den månaden!  

• Madde82s
    Charlotte1987 skrev 2012-12-10 10:02:08 följande:
    Hej alla! Nu var det ett tag sedan jag skrev. Jag plussade i helgen efter en enkeldos pergotime. Nu är det nervösa veckor framöver men jag försöker att njuta. Kämpa på tjejer snart är det er tur också!

Grattis!! Så skönt att det gick så fort efter du började med Prego!!
    Lyka til nu och var rädd om dig och pyret i magen!
  • Madde82s
    Maxe83 skrev 2012-12-14 07:17:55 följande:

Tror mig faktiskt se två streck. 12.e försöket
    Vågar oxå säga Grattis!!  Vilken dag är du på??
  • Madde82s

Maxe83 skrev 2012-12-14 12:44:09 följande:
    Idag tror jag ÄL+12 (ev 11) och testet är från igår kväll

Har du några känningar?? Gjorde ni något annorlunda denna månad?? Vill ha alla tips man kan få :)

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?