M och M skrev 2013-10-31 22:26:54 följande:
Vad frustrerande det är! Om man verkligen ser att det är rätt tidpunkt och får till det, vad är det som gör att det inte blir????? Jag förstår inte!!! Jag vet inte hur jag skulle klara att försöka fyra år! Vi har kämpat drygt ett nu och jag tycker det är psykisk terror. Hur har ni klarat er? Hur har er relation till det? Sexlivet? Hur tänker du kring syskon till er dotter, har det varit jobbigt eller inget ni tänkt på? Fy fan orättvisa värld säger jag bara. Skönt att ni fått ert plus i alla fall!!!!
det har verkligen gått upp och ner, och varit väldigt påfrestande.... Vi har försökt fokusera på annat och köra på utan att tänka massa på det men det har varit skit tråkigt rent ut sagt stundtals att lixom nä vi måste ha sex nu... sex ska va kul inget man känner tvång till!
Vi gick och bestämde oss för att gifta oss istället så har fokuserat på det och jag har börjat plugga och grejer!
Men nu så kommer vi behöva skjuta på bröllopet då det var tänkt 26/7 men bf är 3/7 så tror inte vi kommer klara av det då hehe skulle gifta oss i vår lilla hemby 60 mil bort oxå och tänk om man går över 2 v lixom...
Men vi väntar med att skjuta på det offentligt tills vi ser hur det går iom alla missfall jag haft tidigare så känner vi oss inte säkra ännu... men om allt har gått bra till årsskiftet så skjuter vi på det offentligt, har inte skickat inbjudningar och sådant ännu så det är inga problem så sätt.
Och tänkte isf göra en kul grej av det, typ en video där vi tillsammans berättar att bröllopet är inställt och snirkligt komma fram till att det är det för att det istället kommer en liten bäbis och visa ul bild eller nå sånt hehe
åhåååå va jag hoppas att det lila livet får stanna!!!!
Men är lite orolig då jag haft så ont i magen hela dagen nu... som hugg till och från och så har jag fått vid några mf tidigare så är ju såklart orolig över det men hoppas på att det bara är vanlig "växtvärk"