• Tant Groda

Vi gravida från RMC Malmö

Maybe: fråga om bild och hoppas du slipper. Jag hade krystoff eller vad han heter. Han var bra.

• Tant Groda

Maybe: Har inte heller haft mycket symtom. Så det är normalt. Vissa har mycket och andra har inte något alls. Så oroa dig inte.

• Tant Groda

Pussel: välkommen. Då ligger du nära mig. Är beräknad till 17/7

Krystoff blev väldigt nervös när jag berättade att jag gått ner i vikt på vulet. Nästan litet sött. Jag var coollugn själv och sa att det lär jag ta igen sen och han frågade om jag var säker nu har jag visserligen gått ner ännumera, men det lär vända!

• Tant Groda

Pussel: ja vi är ganska blandade. Men det är kul. Vi har alla samma erfarenheter. Känns skönt att prata med någon som har varit i samma sits.
    Ja det låter jättekonstigt när man säger gången. Precis som man är en ko eller elefant.

Maybe: Det kommer gå toppen. Ditt pyre kommer säkerligen stanna till v 40

• Tant Groda

Maybe: min man har fortfarande känningar efter ingreppet! Det gjorde vi för ett årsen. Men själva ingreppet tyckte han inte var så farligt, men efteråt.,. Ja jisses. Minst 2 veckor innan han ens kunde närma sig cykeln. Träningspassen fick bli stående då!

• Tant Groda

Denna natten har varit hemsk! Har tyvärr fått foglossning väldigt tidigt och har inte alls kunnat sova. Nu ska jag åka till jobbet och vet inte riktigt hur jag ska reda ut det!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö