• Annanax

Vi gravida från RMC Malmö

Jag har ett tåg som är inne tjugo över, så det blir fint. Ses vi vid sportpuben igen?

• Annanax

Puben till höger, espresso house till vänster och tågen i ryggen. Är du med? Jag träffas gärna en kväll nästa gång, så säg baratill när det passar dig, Jessica, så bokar vi. :)

• Annanax

Karin, vi kan mötas upp tidigare och låta de andra trilla in. Vilken tid passar dig?

• Annanax

Idag glukosbelastade jag med fin-fina värden. Bbebisarnas hjärtljud är 145/136 och allt ser bra ut. Har själv ett dalande järnvärde vilket kan förklara att jag varit tröttare, men det var bara ros och beröm idag. :)

• Annanax

Stegen, vet ni att det är n pojke? Vad ligger hjärtljuden på? Vi är ju i samma vecka, vilken dag har du BF?

• Annanax

Vi vet inte alls vem som bor i magen, men vi gissar vilt. :) Du är sex dagar efter mig, Stegen:)

• Annanax

Grattis hjärtat! Nu vill veta allt! Hur det startade, hur det gick till och viktigast, hur ni mår nu efteråt! Stort grattis!! Kram

• Annanax

Jag hoppas du kan komma Grodan, är nyfiken på vem du är. :) så stökigt med en fot under revbenen. Gör det ont på dig eller bara obekvämt för din bebis? Karin, jag är inne tio i elva tror jag. Blir det bra?

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö