• Tant Groda

Vi gravida från RMC Malmö

Annanax: Nä vi tittade på cyklar denna gången. Ska hojta till när vi ska dit nästa gång. Brukar blir lite då och då.

Jag får hoppa över träffen på måndag. Känner att jag inte kommer att orka 2 fulla dagar på raken. Tisdagen ska jag till jobbet och det blir en heldag. Men nästa gång hoppas jag att jag kan vara med.

• Tant Groda

Tjejer! Vet faktiskt inte om jag vågar mig ut på några större utflykter mera, som innebär sittande i mer än 2 timmar
    Var på jobb igår och mår dunderdåligt och har inte kunnat behålla någon mat på över 1 dygn. Tror flash har lagt sig på något sätt som ger dessa kräkningarna. Mår hyfsat om jag ligger ner. Men visst kör vi på med träffar även efter att de små liven kommit ut?? Vill ju träffa er allihop.

• Tant Groda

Hjärtat: usch låter inte alls skoj! Hoppas det ordnar sig för dig nu, så du slipper mera besvär och kan mysa med dina prinsar!

• Tant Groda

Blev ett besök på förlossningen idag. Hade en slemmig grej i trosorna med blod strimmor. Vilket inte blev mera, men läkaren kunde se att något hade varit på G. Slemproppen var 3.9 vilket är fullt normalt.
    Ska vara observant på om något mera händer.
    Vet iaf varför jag mått så dåligt de senaste dagarna. Flash har vänt sig och trycket på något som gör mig illamående och att jag knappt kan äta.

Måste verkligen berömma personalen på Csk för ett helt underbart bemötande och jag hoppas så att det håller isig hela vägen

• Tant Groda

Annanax: Jag mår ganska bra nu. Huvudvärk och illamående men det känns lugnt. Är nu 40dagar till bf och längtar som en galning. När det du skulle ha?

• Tant Groda

Hjärtat: så tråkigt att du inte får må bra nu när ni fått er prins.
    Lukas är en riktig lite goding

• Tant Groda

Pussel när är det du ska ha? Om du har 5 veckor borde vi ha ungefär samtidigt.

Annanax: Tror att huvudvärken beror på att jag dricker dåligt.

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö