• Hjärtat78

Vi gravida från RMC Malmö

Marisabelle jag blödde i 6 veckor efter fåtr plusset och dom visste inte varför. Idag är min lilleman 6 veckor. Håller tummarna att allt går bra!!

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Håller tummarna Tant Groda att lillan kommer idag!!

Jag missade Annanax om bara 2 dagar är dina Tvillingarna här :)

Nu när man lever i bebisbubblan så går tiden så fort. På tisdag är Lukas 7 veckor och imorgon ska han på läkarkontroll på Bvc. Hanär en skön och go liten kille.

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Lycka till Annanax och imorgon vid den här tiden har du 2 små att mysa med :)

Hur går det Tant Groda?? Jo imorgon är Lukas 7 veckor, vet inte var tiden har tagit vägen. Idag vägde han 4,8kg och 56cm lång. Men ändå känns han så liten Glad

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Grattis Tant Groda & Pussel igen till era fina tjejer!

marisabelle så som du beskriver ditt hade jag från en vecka efter plusset 2/10 till 5/11 och kom rött blod helt plötsligt och sen slutade och kom igen. Allt såg bra ut på vul och dom kunde inte se varför jag blödde och min kille blir 8 veckor på tisdag.

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Tuttiluttan Grattis till piff eller piff och välkommen!! Jag hade Margareta mest och var den som vi gillade bäst. Hon förstod oss och efter 3 ivf så sa hon ta en paus och sen kör vi Fet till hösten. Dagen efter bestämde vi oss för att gifta oss hemligt när vi skulle iväg på semestern. Vi la ner allt och njöt, kom hem och levde på kärleken & glädjen. Gjorde Fet och var äntligen gravid och hon fick se vårt hjärta ticka. Imorgon blir han 8 veckor 😊 så jag håller med dig helt om Margareta 😊Jag förstår dina glädjetårar när du fick se hjärtat ticka!!

• Hjärtat78

Vi fick med bild från Rmc när vi gjorde vul och Margareta sa även till oss om vi ville ha bild på embryot så kunde vi lämna in ett usb minne och det gjorde. Sen kom det hem på posten.

• Hjärtat78

Jag hänger gärna med på träff i september 😊 Här går det framåt och lilleman blir 12 veckor på tisdag och vet inte var tiden tar vägen. Det fungerar bra med rutiner, är ute och går tidigt på morgonen efter han har ätit så sover han 2-3 timmar till och är lite mer vaken om dagarna. IOM mannen har jobbat 6 veckor nu så flyter allt på.

Vår prins 130521
  • Hjärtat78

Restaurangen nere i Hansa har gått om plats till barnvagnar och där var jag med en mamma grupp :) Hedmanska gården har aldrig hört talas om den Karin

• Hjärtat78

Skickar Styrkekramar till dig Malphie och ta hand om dig vännen ❤ Hoppas vi får träffa er snart igen! Skönt Annanax att det går framåt med din man och ska bli kul att få träffa er på fredag!!!

• Hjärtat78

Hej tjejer och hoppas allt är bra mer er och bebisarna 😊 Lukas är 4,5 månad nu och är så kul att han vill vara med där allt händer. Jag har bil så jag kan både till Ystad eller Lödde. Hänger gärna med på fika eller promenad.

• Hjärtat78

Grattis Jessicaaa till er dotter 🌸 livet är som du säger helt underbart och jag ångrar mig inte att vi gjorde Ivf. Min son är 6 månader och sker nya saker hela tiden.

• Hjärtat78

Grattis till plussen!! Jag åt Behepan hela graviditeten och folsyra til v12, sen åt jag gravid vitaminer jamat d-vitamin :)

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö