• Hjärtat78

Vi gravida från RMC Malmö

Tips på en annan privat FB grupp Sommarmammor i Malmö 2013 som jag finns med i :) där är det bara jag som gjort Ivf.

Vår lille prins BF 130526
  • Hjärtat78

Vad hette hon på Rmc som du pratade med Libra?

Ifjor när det strulade med p-pillerna och blödde fast jag åt dom så fick jag komma till 2 gånger men det
    var ssk Annika som fixade in mig så konstigt att dom inte kunde göra det till dig. Håller tummarna att det inte är MF!!Kramar

• Hjärtat78

Anette har jag aldrig träffat kollade på Rmcs sida och det är många som har slutat av ssk.

Vi hade Moa när vi började där hösten -11 och var jätte bra stöd, speciellt när jag kom dit ifjor 9/5 åh jag visste
    att vi inte hade lyckats (endon strulade och hade jätte ont)  och tårarna bara rann. När vi gjorde Fet i sept så fick jag höra att hon hade slutat :( Det var Annika som gav mig mitt positiva besked och hon drog ut på det så, satt på jobb och var jätte nervös men jag hade tjuvtestat innan..

• Hjärtat78

Känns som RMC har blivit hårdare med allt sen i höstas när jag var där sista gången. Även om man är ny där som Anette så kan man alltid fråga någon av dom andra och återkomma med besked. Men hon verkar vara väldigt speciell, precis som han norrmannen till läkare första gången jag var på Rmc. Som tur hade jag Margareta som vi båda fick bra tycke för och även fick göra vårt grav vul.

Hoppas du får hjälp nu på gynakuten, tänker på dig Hjärta

Pussel härligt att höra att det gick bra på glukosbelastningen, jag har skickat till dig om Sommarmammor i Malmö :)

• Hjärtat78

Libra ring igen imorgon till Rmc dom kan ju inte hålla på att bolla runt dig utan att nån vill kolla dig. Ge dig inte och få en tid till Zahra!!

Jo jag menar han, när jag träffade honom sa han du är för tjock för Ivf, så jag gick ner 32kg. Slapp träffa honom till den 25/9 när vi gick ut från KK efter vi hade lämnat blodprovet för fet. Han fick en chock när han såg mig så mkt smalare hihi ?

• Hjärtat78

Tant Groda är du med från lilla Hörby ;)???

Malphie när jag var barnmorskan sist och hon tryckte på magen så fick jag till svar att det är mina foglossningar/ligament som ömmar. Har även molvärk lite då och då fortfarande.

• Hjärtat78

Annanax jag kan v19 alla dagar utom torsdagen (kristihimmel) då ska jag fira med mannen Flört

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö