Vi gravida från RMC Malmö
Nu tittar jag oxå in härGrattis Annanax, vad skoj!!!
Fler som har mensvärksliknande smärtor? Jag ska vara i v 7 nu och det blir ul nästa vecka. Vaknar iblan på natten och har ont, man är lite orolig över utomkveds..
Nu tittar jag oxå in härGrattis Annanax, vad skoj!!!
Fler som har mensvärksliknande smärtor? Jag ska vara i v 7 nu och det blir ul nästa vecka. Vaknar iblan på natten och har ont, man är lite orolig över utomkveds..
Tack för era lugnande svar:) Jag bor i Kävlinge och jobbar i Malmö. Är 32 år.
Va skoj att du börjar börjar jobba i mina trakter Annanax:)
Jag pratade med en trevlig barnmorska på KK som sa att det lät som växtvärk, det har blivit litte mindre ont och jag har tid nästa vecka för vul, nervöst...
Hade varit riktigt trevligt med en träff:)
Detta är vårt första IVF försök, har haft tre missfall tidigare och försökt bli gravida i fyra år.
Annanax: Jag fick mina två första missfall i v 10, det första var ett MA. Det sista fick jag i v 12. När jag var på ul i v 11 var allt som det skulle. Detta är en hemskt jobbig tid nu...försöker att inte oroa mig men det är inte så lätt..
Tack Karin:) Vad skönt att det gick bra till slut.
Ja, så mkt alla varit med om..jag längtar tills den dagen när vi alla sitter där med våra små...
Jsg var också på vul hos Karina idag och vi såg lilla hjärtat slå, helt underbartHoppas nu bara det stannar kvar denna gång...
Grattis Malphie, helt fantastikt.
Annanax: Vi har inte fått något svar på vad missfallen beror på.
Tack alla för vad ni delar med er av!
Kramar till er
Igår var allt bra, idag känns det som missfall är på gång..Jag är såå ledsen. Har blött och har nu börjat få kraftiga olidliga krämpor..någon som haft detta utan att det varit missfall? Vågar knappt ta någon värktablett heller..
Annanx: Jag mår mkt bättre nu, blöder bara lite och inga krämpor mer. Igår var vi akut i HBG hos en jätte bra läkare och på vul såg allt bra ut iaf, förutom att han hittade en myom som ingen sett tidigare så nu hoppas vi bara att den inte ska påverka graviditeten. Skönt att se att allt var ok strots all smärta. Ska på nytt vul om 2 veckor. Känns bra!
Hur är det med dig, mår du mkt illa?
Myom är en muskelknuta som satt vid livmodern, den kan växa när man är gravid. Dom kollar nog storleken nästa gång jag ska dit igen.
Hjärtat78: Tack för lugnande info, visste inte att Crinone kunde ge sköra slemhinnor.
Någon som har erfarenhet av förlossningen i Ystad?
Krya på dig Annanax, det är nog bara en tidsfråga innan jag oxå blir förkyld, sambon är nämligen dunderförkyld:(
Mitt illamående kommer på em/kväll och man är inte så sugen på mat precis..Skönt med ledighet:)