Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Någon som använt botox mot rynkor?

Jag har gjort det i 7 år. håller max 2,5 månad o så har det varit sen första gången jag gjorde det. Man blir SJUKT fiiin.... Kommer aldrig sluta med detta. Men du kan släppa på muskeln istället, alltså de skär av den. Görs på nästan alla kliniker vad jag vet, kostar kring 10 000 så är du av med den för gott.

I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    Duckan skrev 2013-01-30 11:30:19 följande:
    Har också en djup rackare mellan ögonen. Dock undrar jag mer över rynkorna under och kring ögat. Går det att göra nåt åt dessa?

googla botox kråksparkar
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008
    BonusTess skrev 2013-01-30 11:29:41 följande:
    Jag har gjort det och är jättenöjd. Hade en jättedjup linje i pannan, skarp bekymmersrynka mellan ögonen samt "trötta" linjer vid munnen. Resultatet blev strålande! Kände mig mycket piggare :) Förutom botox så la jag ett par fillers vid munnen. Gick totalt på ca 5000 kr.Min upplevelse är att linjerna inte blir lika skarpa då botoxen släpper. Den har släppt nu och jag planerar att göra det igen men trots att det släppt så är linjerna mycket mindre pga att muskeln inte har dragit ihop sig på så länge och huden har slappnat av.

De kommer komma tillbaka till 100% då botoxen helt släppt. Lovar o svär att rynkor skulle försvinna efter en behandling är bara nonsens. Det enda som funkar är botox.
    I kinamockaskogen.....
  • straw2008

Mm vet vad du menar, jag har oxå fått såna chocker !! Huden under ögat måste fyllas med fett eller sträckas upp. Jag har gjort detta på övre ögonlocken då de var vääääldigt tunga. Lycka till !!

I kinamockaskogen.....
Svar på tråden Någon som använt botox mot rynkor?