Inlägg från: Persi |Visa alla inlägg
  • Persi

Vet du något om: Trollhättan, Örebro, Karlstad eller Linköping?

Trollhättan, Örebro, Karlstad, Linköping.
    Vad tycker du om den staden/de städerna du känner till?
    ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸- Dastan, Delshad, Daria, Shirin, Samira, Shervin-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
  • Svar på tråden Vet du något om: Trollhättan, Örebro, Karlstad eller Linköping?
  • Persi

Jag vill typ veta allt om hur det är att bo i städerna. Ge mig gärna lika många negativa åsikter som positiva! :) vars ska man bo? hur är staden? är det tryggt? hur är gemenskapen? osv. Skriv det ni kommer på och vet, men ge mig gärna 50/50 positiva/negativa :)

,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸- Dastan, Delshad, Daria, Shirin, Samira, Shervin-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸
  • Persi

Och om någon varit i flera av dessa städer vill jag att ni skriver vilka samt skriver vilken stad ni gillade bäst :)

• Persi
    såärdet skrev 2012-11-24 09:03:39 följande:
    det är rätt mycket du frågar om. har du googlat? Läst på om kommunerna, kollat lokala tidningen på nätet osv?
    Jag litar inte på kommuners hemsidor. De visar bara bilden från den positiva sidan
Svar på tråden Vet du något om: Trollhättan, Örebro, Karlstad eller Linköping?