Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!
Norrsken skrev 2012-12-05 20:20:36 följande:
Ja visst finns det ett uns av sarkasm i inlägget. Nej FL agerar givetvis inte så utan man kan inte nog många gånger understryka att FL.s medarbetare antingen utgår ifrån vänsterextrema ståndpunkter eller är så genuint svagbegåvade att dom faktiskt inte förstår vad rasism är. Isåfall är det mkt tragisktIgår tex så fick jag skrivstopp för att jag varnade en flicka för att gå ut själv på kvällarna eftersom hennes hemstad hade drabbats av utomeuropeisk massinvandring, eftersom det enligt BRÅ är sant att det ökar risken radikalt att utsättas för grova våldsbrott, rån och våldtäkter så var det väl en snäll varning av mig? Eller var det verkligen rasbiologi i det inlägget?
Ja, muslimernas rasism är verkligen hemsk, det är ju inte bara judarna som utsätts utan även etniska svenskar. Tycker att dom här extremt goda "antirasisterna" likt TS i själva verket arbetar för rasism i och med det mångkulturella samhället dom förespråkar. Märkligt!