Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!
Jag undrar om man får vara politiskt inkorrekt för TS?
Vidare undrar jag - om man slår upp "Bror Duktig" i en ordbok - kommer man få se en bild på TS då?
Jag undrar om man får vara politiskt inkorrekt för TS?
Vidare undrar jag - om man slår upp "Bror Duktig" i en ordbok - kommer man få se en bild på TS då?
Jag tycker renodlad rasism är det osexigaste och fulaste som finns. Folk som ser ner på andra pga hudfärg går fett bort.
Politiskt inkorrekt humor/ironi/satir och allmänt satir över de som bestämmer, och över VAD de bestämmer, tycker jag är lika användbart som ryggrad och frisk luft för oss alla.
Man ska komma ihåg att människan ALLTID har häcklat överheten. Sen tidernas begynnelse.
Om vi nu har en regering som tagit in fler flyktingar än någonsin tidigare, så är det klart att detta kommer att häcklas. Speciellt med tanke på att det är vårt "högraste" av riksdagspartier som sitter och bestämmer.
Tack till EnAnonumius för julmustskålen!
Sen vill jag bara säga till alla att här på FL sitter folk gärna på sina höga PK-hästar.
PK står för politisk korrekthet, något som florerar här på FL,
OCH
DET ÄR HELT OKEJ för mig.
Är det en riktig debattmiljö ni vill ha, där ni kommer att få höra både PK och ICKE-PK-sidan, så kan jag rekommendera Flashback.
Med vänliga hälsningar!