7 månaden med försök.. Fler?
Tack tvålen! Ja, jag tycker det är dags det går lite smidigt för någon av oss ;) Men skulle det inte ta sig på första försöket är det skönt att veta att det ändå kan gå.
Tack tvålen! Ja, jag tycker det är dags det går lite smidigt för någon av oss ;) Men skulle det inte ta sig på första försöket är det skönt att veta att det ändå kan gå.
Håll ut Pommac! Skönt att sommaren brukar gå snabbt iaf :)
Idag har jag fått tillbaka en blastocyst och är nu ruvare :) Dessutom fick vi två till frysen och ett som skulle utredas vidare (vet inte vad det innebär men vi skulle få besked på posten).
Testdag är den 4/6 vilket känns ovanligt länge?
Idag på RD13 och BIM fick jag ett se ett riktigt fint plus för första gången :D
Tack så jättemycket! Jag har inte fattat det än, har inte testdag förrän på onsdag, kanske jag vågar tro mer på det då ;) Det va första försöket.
Lycka till, hoppas på tredje gången gillt då!
Tack ska ni ha!! Önskar testen var lite billigare så man kunde testa varje dag ;) Men på onsdag ska jag ta ett till och efter det tänker jag vara överlycklig och inte oroa mig ett dugg! Får väl se hur det blir med det ;)
Hej! Hoppas allt är bra med er som fortfarande tittar in här ibland.
Själv har jag väldigt dåliga nyheter, vi var på ultraljud idag och det visade att embryot stannat upp i utvecklingen och det gick inte att se någon hjärtaktivitet så ett missfall är på gång :(
Tack tvålen! Jag är på rd 9 idag och min egentliga BIM (i vanlig cykel). Har lite mensvärk som kommer och går men känner inte mycket mer. Imorgon vet vi!
GRATTIS Heidi82!! Äntligen :D
och Grattis till flickan Juronjaure!
Hur har det gått för dig Heidi?
Såg i en annan tråd att du kommit igång nu pommac, lycka till!
Tvålen, du måste fått en liten nu va?
Åh grattis tvålen! Ja kämpa på, snart lossnar det nog ska du se!
Jag har precis fått mens efter ett FET så ganska tungt just nu men vi kämpar vidare.
Hej! Här har ju inte hänt något i denna tråden på evigheter men ville bara skriva och berätta att vi efter nästan 4års kämpande äntligen fick en liten flicka på självaste nyårsafton :)
Tack tvålen! Vi ska snart börja med syskonförsök, hur går det för er?