7 månaden med försök.. Fler?
Och så är det plusgrad nu också, så den fina snön slaskar ner från träden. Blä.
kunde inte hålla mig. testade, så negativt det kan bli. Hade iofs bara hållt mig i drygt 2 timmar. Men om där hade varit något skulle man väl kunna ana ett streck tror jag.
Tråkigt att du inte trivs på ditt jobb Dracarys. Sånt är viktigt. Jag jobbar ju inte för tillfället, hemmafru. Så inget har förändrats för mig för att det tar lång tid för oss. Mer än mitt psyke. Känns mer och mer meningslöst. Och sexet förlorar lite av sin charm, känns mer som ett jobb nu tyvärr. Nu är min man utomlands i 1 månad så jag hoppas att vi när han kommer hem igen återfår ett "roligt" sexliv.
Känns som om vi är en hel del som kommer gå in på det nya året utan plus. :(
Ja det kan bli lite oromantiskt med sexet emellanåt. Tyvärr. Vissa sexstunder runt ägglossning känner jag bara att nä, bry dig inte om att göra det skönt för mig, pallar inte det. Bara en snabbis.
Idag är min första bimdag, den som ff satte ut. Ingen mens. Så det var nog som jag trodde, bim på torsdag och min ägglossning fyra dagar efter där ff satte ut den. Där den brukar vara och ska vara. Har inte testat idag. Tänker nog inte testa mer heller. Blir ju så besviken. Nu kan jag iallafall fortfarande leva på hoppet. :)
Bim-3 idag för mig. Äl+12. Har fortfarande inte fått ett enda vanligt pms symtom. Mina bröst har börjat ömma lite... Men jag brukar ha sjukt ömma och svullna bröst så detta är ingenting. Har varit kass i magen i tre dagar nu. Det är något som jag inte brukar vara. Och det höjde hoppet lite när jag läste om att det är vanligt vid graviditet. Men samtidigt så borde det ha visat något på testen för 2 dagar sen om där hade varit något tycker jag. Men men. Nya tag i februari för mig.