7 månaden med försök.. Fler?
Tack söta! Ja, jag får hoppas nån dag till, man vet aldrig. It aint over 'til the ugly lady visits! ;)
Tack söta! Ja, jag får hoppas nån dag till, man vet aldrig. It aint over 'til the ugly lady visits! ;)
Tvålen jag håller absolut tummarna för dig!! Vet hur det är att deppa ner sig över detta, det bästa man kan göra är att försöka sysselsätta sig med roliga saker, träffa kompisar, laga mat (om man gillar det), köpa julklappar, gå ut och dansa, ja vad sin helst som du brukar gilla!
Blomma, inget nytt här! ÄL +12 idag och BIM - 4. Brösten har varit väldigt ömma sen i torsdags men idag är det lite mindre ömt. Känns lite annorlunda mot förra näpnastes men har haft nån sån här månad innan när brösten varit mer ömma och på ett annat sätt, men då har det ju inte varit något så jag har svårt att se att det skulle vara det nu. Men hoppas kan man ju alltid.
Jag tror, som du, inte heller alls på naturläkemedel och bisolvon eller allt vad det är. Tex bisolvon gör ju slemhinnorna tunnare (oklart om det gäller alla slemhinnorna dock) och det vet man ju inte om det är det som är problemet så då är det ju bara dumt att ta det. Fertilitetsläkaren vi gick till avrådde från allt vad självmedicinering heter och sa dessutom att det i princip aldrig är därför man inte blir gravid ändå. För slemhinnorna alltså.
Nej, låt naturen ha sin gång och läkarna göra sitt när det behövs.
Här börjar deppigheten också krypa sig på, ÄL +13 idag och helt blant test i morse... :( Mina bröst ömmar fortfarande men inte lika mysket som för två dagar sen och jaghar lite ont i magen och är lite "rumlig" eller vad man ska säga. men annars inget. Så det blev nog inget för oss heller den här månaden...
Vi åker utomlands över jul och nyår så då ska jag försöka glömma bort det här och bara ha det härligt! Så om jag försvinner härifrån några veckor, så vet ni varför! Jag kommer tillbaka. :) men det är några dagar kvar tills vi åkerså jag kommer hinna uppdatera er om mensen kommer eller inte.
Nej men fy, vad var det för en okänslig kommentar??
Roligt att vi är flera "lite äldre" i den här tråden.
Hur går det för er?
Ja men precis! Jag tänkte också först att det skulle vara pinsamt på nåt sätt, eller jag tänkte väl inte det aktivt, men det var ändå nåt som tog emot att säga det. Men när kan väl gjort set så är det sååå skönt! Rekommenderas!
Jag tror att de 7 månaderna innefattar alla som kan få barn på naturlig väg. Vi gick ju och testade oss efter 6 månader och de verkade de tycka var ganska tidigt, men samtidigt har de sagt att om det inte tagit sig till påsk så ska de ställa oss i kö till ivf. Men det hoppas vi verkligen att vi slipper.
Men om ni är oroliga rekommenderar jag absolut att kolla upp om något är fel. Det hjälpte verkligen oss att slappna av iaf.
Thotis - nej vad synd! Men nu håller vi tummarna för nästa gång!
Blomma, ja det ska bli underbart och behövligt efter en tuff höst. Ingen mens här ännu, är på ÄL +14, BIM -2. Så vi får se. Brösten ömmar fortfarande och jag har lite ont långt ner i magen fortfarande men det kan ju lika gärna vara PMS...
Åh vad spännande, jag håller tummarna för dig! Lova att uppdatera om hur det går! Det är ju många som har molvärk och ont i ryggslutet när de är gravida!