7 månaden med försök.. Fler?
Lycka till imorgon Pommac!
Lycka till imorgon Pommac!
Klart man är nervös, det var jag idag fast jag varit hos gyn 100 gånger nu känns det som! Men det är ju så mycket känslor och funderingar så man blir ju helt snurrig..
Ja jag fattade ingenting.. Det kan väl inte vara så att man får kallelsen flera månader innan man verkligen ska dit?
Jag tänker att jag ringer om några veckor och kollar så remissen kommit fram och passar på att fråga då.
Skönt att det gick bra! Hoppas på bra svar nu då. Själv fick jag idag reda på att jag måste vaccinera mig mot röda hund och sen vänta 3 månader innan jag får påbörja ivf :( Dessutom ligger mitt sköldkörtelvärde för högt så det måste också bli bra först.. bara motgångar känns det som..
Fortsätter hålla tummarna för dig tvålen! Hoppas hoppas!
Jag förstår inte hur ni kan låta bli att berätta, jag var tom nära att berätta för min chef igår. Är sämst på att ljuga och när hon för tredje gången frågade om jag mådde bra kunde jag inte låtsas längre. Men jag sa bara att jag går igenom något tufft och kommer berätta längre fram. Min provanställning går ut om nån vecka så känns bäst att inte säga något innan dess..
Man får ju inte göra ivf innan man försökt i 2 år om det inte hittats något fel på en, iaf där jag ska göra det. Förstår absolut hur du tänker men samtidigt är det vanligt att "felet" inte upptäcks förrän vid ivf. Därför vill jag inte vänta en dag till, eller ja även för att jag inte har tålamod att vänta en dag till ;)