Anonym (J) skrev 2013-05-12 08:09:09 följande:
Har gjort ett nytt test idag och det är lite starkare, men klart positivt iaf
Det beror väl på hur viktigt det är för er? Är det kanske inte så viktigt med biologiskt barn så kanske det räcker med ett försök?
Ni får ta ett steg i taget och grubbla inte så mycket över vad som kommer sen. Ta hand om varandra under tiden och hitta på roliga saker tillsammans att bli glad över och att tänka på annat. Det är väl så man bäst klarar dessa väntans tider, inte sant?!
Jag hade nog hoppat naturläkemedel som rosenrot, munkpeppar och liknande. Men vitamin/mineraltabletter och grapejuice tex borde ju inte vara några problem. Bara det inte är känt för att ändra cykeln...
Grattis..... Gud vad roligt.
Jag tror stenhårt på grapejuicen. Och även om det inte var den så är det ju ändå nyttigt att dricka den. Skadar ju inte kroppen på något sätt.
Idag känner jag mig så ogravid det bara går. Jag har ju inga symtom förutom lite ömma bröst. Idag ömmar de inte alls. Självklart blir jag orolig. Men försöker vara positiv. Går det åt skogen så var det ju något fel på fostret. Inget jag kan göra något åt. Och vi kan ju bli gravida.