Inlägg från: LängtansBlåaBlomma |Visa alla inlägg
  • LängtansBlåaBlomma

7 månaden med försök.. Fler?

Tvålen, jag är också kvar. Har semester och hoppas att vår avslappning ska ge ett litet barn :)

• LängtansBlåaBlomma

Jag räknar ner dagarna tills jag ska börja med Puregon försök nr 2. Blir Bim ungefär i oktober skulle jag tro...

• LängtansBlåaBlomma
    Anonym (tvålen) skrev 2013-08-21 22:47:23 följande:
    Sorry, nu har jag inte helt hängt med. Har ni redan testat Puregon en gång alltså? Och då gick det inget bra?! Hoppas det funkar. Ska försöka hinna läsa i din blogg så jag hänger med på allt:)
    Jag körde en kur precis innan sommaren, i maj-juni. Jag fick en mogen äggblåsa men ingen graviditet tyvärr.
  • LängtansBlåaBlomma

Hej
    Jag har denna månad försökt i 15 månader. Har dock bara haft få tillfällen med faktiska försök, eegentligen bara ägglossning en (1) gång! Sist nu fick vi avbryta behandlingen pga julstängd mottagning. Femton månader av längtan... Det är tufft.

• LängtansBlåaBlomma
    Heidi82 skrev 2014-01-14 09:52:40 följande:
    Jag är inne på mitt andra IVF försök. Är nu på dag fyra med puregon.
    Spännande! Hur länge ska du ta det och hur många enheter? Jag tar 50 och är på dag 7. Fast jag gör ju bara stimuleringen.
  • LängtansBlåaBlomma

Jag fick troligen ägglossning i fredags. Min andra under de här 1,5 åren av försök. Så det känns jättespännande. Lång väntan till Bim 17/2.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?