Inlägg från: Sabina1982 |Visa alla inlägg
  • Sabina1982

7 månaden med försök.. Fler?

Hoppar in o joinar gruppen

Jag är en 2 barnsmor till 2 flickor på 3 & 9 år, skulle haft en liten oxå men fick missfall nyårsafton 2011 ( var då i i tredje månaden) jag lever nu med ny kille som har allt jag någonsin önskat mig o hoppas på att vi lever ihop för resten av vårt liv. Vi har nu försökt sen i Dec att skaffa en liten men utan resultat (åt p-piller innan dess)

Jag har haft väldigt lätt för att bli gravid (dom 2 jag har e oplanerade, missade ta p piller) missfallet jag hade var ett planerat barn o blev gravid 1 månad efter jag tog ut spiralen. Men nu när man planerar tillökning går det inte alls. Har vissa månader känt av min ägglossning men inte dom 2 senaste plus att jag då haft blödningar hej villt.

Hoppet är ju d sista som överger en o vi tänker fortsätta försöka. Köpte igår ÄL stickor så vi får väl se :)

• Sabina1982
    Thotis90 skrev 2013-07-11 14:26:26 följande:
    Det kan jag absolut vara. Jag är på BIM+6 idag. När jag var gravid i slutet av tonåren fick jag positivt på graviditetstestet på dag 33. Idag är jag på dag 34. 
    Hoppas på det bästa!
    Pommac skrev 2013-07-11 14:33:46 följande:

Spännande. Inte testat idag då?

här kommer nog mensen när som helst. Har bruna flytningar ibland och ont i magen. :(
    usch fy tvi o blä för mensen :( Hoppas den inte kommer!

Själv har jag ägglossning i helgen enligt ältest o har visserligen redan snuskat i 2 dar men d blir o snuska vidare ett par dar till inte mig emot :D

• Sabina1982

Väntar på o se om försök nr 9 blev lyckat el ej. Bim +3 idag o ingen mens mem grav symptom

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?