7 månaden med försök.. Fler?
Stort grattis till er som plussat!
Ger lite hopp till oss övriga som fortfarande försöker :)
Stort grattis till er som plussat!
Ger lite hopp till oss övriga som fortfarande försöker :)
Åhhh vad jag är trött på den här ständiga väntan! Är nu på cykeldag 19 och ännu ingen ÄL. Brukar iofs ha lång cykel men ändå. Och sen är det väntan på BIM. Och så börjar allt om igen. Ibland känns det ganska uppgivet. Dessutom är det mörkt och tråkigt och jag har ingen energi till någonting. *depp*
Hoppar in här igen.
Har precis varit på 3e steget i utredningen. I nästa vecka får vi veta om och i så fall vad som är fel eller om det bara är att fortsätta försöka. Följer några som håller på med IVF och det verkar vara väldigt jobbigt, men hjälper det en till barn så är det ju såklart värt det.
Trodde inte att det skulle ta så här lång tid faktiskt. Känns också jobbigt när kommentarerna kommer så fort man inte dricker alkohol "är du gravid?!". Vad ska man svara på det? "Nej, men jag skulle gärna vara"?!
Hoppas på fler plus här i tråden för det ger ju mer hopp till alla andra. Att veta att det kan gå även efter ett års försök på helt naturlig väg. Eller på något annat sätt för den delen.
Nu har inte jag varit så aktiv här i tråden, men vi väntar också. Ska på ett första IVF-besök om en dryg vecka. Ska bli intressant att höra vad dom säger då. Vet inte riktigt vad vi ska förvänta oss eller hur det går till.