• Mickan

7 månaden med försök.. Fler?

Anonym (tvålen) skrev 2013-04-18 20:19:10 följande:
    Mmmm. Jag är rädd för hormonerna och vad behandlingen ger för påverkan på mig och barnet på kort och lång sikt. Känner en som fick propp i lungan tex och alla mediciner som stimulerar äggstockarna ökar ju cancerrisken i dem och det är nog värre ju äldre man är om jag fattar rätt när jag läser. Så mycket vanligare med komplikationer vid IVF än vanlig graviditet. Men det är väl priset man får ta kanske. Sitter och kalkylerar för och emot av och till och för varje dag blir jag modigare så vi  är snart över tröskeln. Vi har ju redan kommit in i IVF-svängen. Men det ska kännas bra. Jag tänker att en gång är ingen gång och två gånger kan väl kanske också gå an. Sedan får vi se. Då kanske pengarna sätter stopp. Har inte vågat kolla det här med bruttolöneavdrag med min arbetsgivare. Jobbar på ett så litet ställe så då känns de som "allt" blir "offentligt" och jag är inte redo för det. Tror många tror att tåget "gått" för oss. Men jag hoppas vi ska visa dem
    Fast det jobbigaste just nu är att mensen inte kommer. Ska det vara så att det är den som förstör för oss!?!
    Förstår det! Men ni som har kämpat länge! Det finns hopp! Detox hjälper till att rensa cellerna så kroppen blir återställd! Sen är näring superviktig! Finns inte så mycket näring i frukt och grönt så ni måste upp i minst 7 portioner frukt och grönt/dag! Finns en detox som är väldigt effektiv och hjälper till med bland annat problem att bli gravid. inboxa om ni undrar hur man gör! Men måste vara beredd på att vänta några månader med att pröva att bli gravid igen!
    Inte kunna få barn när man vill är världen jobbigaste sits! Jag behövde som tur var bara pröva 5 månader men har familjemedlem som gick flera år! Lider med er!  
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?