• Blobba

7 månaden med försök.. Fler?

längtareftermiraklet skrev 2013-02-10 07:47:10 följande:
    omg omg omg omg omg omg omg omg omg omg jag skakar söönder!

jag fick ett plus!!! jag är gravid!!!!!
    Så underbart! Grattis flera gånger om :)

Själv är jag ÄL+ 7dagar. Inbillar mig gravidsymtom och hoppas, hoppas, hoppas.
    8 dagar kvar till BM.
  • Blobba
    Anonym (tvålen) skrev 2013-02-09 17:13:03 följande:
    Hade också idéer om inget decemberbarn efter "barn på första försöket" förut men jag/vi har helt tänkt om. Känns skönt. Hur länge har ni försökt?
    Jag har funderat över "ingetdecemberbarn". Dryg vecka kvar till BM och jag hoppas vi plussar nu på 7:de försöket. har också barn sen tidigare som blev till spontant och snabbt.

Kan inte bestämma mig för om vi ska avvakta och undvika december eller bara köra. Om 2 dagar har jag tid hos gyn för undersökning av att vi inte blir gravida. Först och främst ska jag väl se vad det visar, om det visar något.

Jag blir så glad för er som plussar! Snor lite av er lycka och hoppas på egen lycka ;)
  • Blobba
    längtareftermiraklet skrev 2013-02-11 18:11:14 följande:
    alltså under tiden vi försökte, fick jag jätte jäääättte sällan orgasm, nästan aldrig, efterssom jag var så insatt på bebis bebis bebis nu ska det bli bebis när vi hade sex. Och visst blev jag gravid endå, så att få orgasm gör ingen skillnad alls!

förövrigt är jag jätte oroad att något är fel, jag kännder ingenting alls idag! igår gjorde jag blodprov och det visade att jag var gravid också men då kände jag massor och mådde jätte illa på kvällen. Men idag när jag vaknade kände jag ingenting alls och fortfarande känner jag ingenting, (behöver gå på toa jätte ofta) men bara det.
    jag är jätte orolig...
    Har du barn sen tidigare? Graviditeter kan skilja sig åt även mellan samma kvinna.
    Själv kände jag inte mycket under min första graviditet. Var mer kissnödig och extremt trött 2-3månaden. Men utöver det kände jag ingenting förrän sonen började sparka. Sonen är 2,5 år och frisk-

Att inte känna något behöver inte betyda att något är fel. Sänder dig många styrkekramar
  • Blobba

Jag är på BIM -3, 7 försöket.
    Är det vad jag hoppas?! Känns så i kroppen Glad

• Blobba
    Ebba skrev 2013-02-15 13:36:30 följande:
    Men blobba, det är ju ett solklart plus!!! Stort grattis!!! Vilket försök tog det sig på?
    Juronjaure skrev 2013-02-15 13:23:54 följande:
    Det ser lovande ut, Blobba!
    Tack, visst ser det lovande ut. Det här var  7:de försöket.
    Testade Plus i december 2012 på BIM -2 men fick missfall BIM +4. Hoppas verkligen inte att det blir en repris på det! Har haft gravidsymptom lite mer än en vecka. Ömma bröst, trötthet och lite fler toabesök.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?