7 månaden med försök.. Fler?
Kan man hänga på här?
Vi har försökt sen April (i år)...
Kan man hänga på här?
Vi har försökt sen April (i år)...
Min sambo har en son sen innan, och jag har en dotter sen innan (dottern är 2,5 år och sambons son är 15). Och vi har varit gravida ihop förra året, men då var det oplanerat och helt fel tidpunkt att skaffa barn. Så då gjorde vi abort.
Men nu när vi verkligen vill så går det inte.
Min mens bråkar som helvete. Har inte haft mens sen i oktober! Så min äl verkar vara helt borta....
Har testat med äl-tester, men gav upp då jag aldrig fick utslag på dom....
fortfarande ingen mens.......
Tog test igår. Negativt. (vad hade jag väntat mej?)
Känns sådär hopplöst och tråkigt.
Har nu gått över med 65 dagar!!!!
HJÄLP!!! Imorse fick jag en väldigt liten blödning. Var helt säker på att mensen äntligen hoppat igång... Men inte en enda droppe blod sen dess! Någpn som haft det likadant någon gång?
Det var nog mensen som kom.... måste erkänna att besvikelsen är ett faktum. men ändå skönt. 97 dagar sen jag hade mens sist!
Min mens har ÄNTLIGEN börjat minska radikalt. Men har absolut ingen koll på när jag ska ha ÄL. Med tanke på att jag haft både 50 och 97 dagar mellan mina senaste blödningar....
Var även nere på VC iförrgår. Tog hormonprover och prov på sköldkörteln. Svar inom en vecka.....
Har pratat med KK vid tre tillfällen nu.
Första gången fick jag remiss till vc om provtagning (hormonprover).
Andra gången rinde hon o berättade att mina provsvar såg normala ut....trots att min mens har kunnat vara borta i nästan 100 dagar.
Sen ringde hon igen o sa att dom i såna fall ville att sambon skulle lämna spermaprov. Ursäkta?
Det är ju MIN kropp som är bråkig. Varför börjar dom i fel ände?
Med mej ville dom inte göra något mer med....än.
Jag blir så trött. Suck.....
Min mens verkar ha börjat fundera på att stabilisera sej något nu. Den har varit som längst 97 dagar mellan mensen.... men nu har den kommit både i Januari och Februari (har den nu)....
Och ja.... känns som om jag tappat hoppet lite nu för att det ska bli bebis. Känns bara så hopplöst.
Igår plussade vi!!!! Känns helt overkligt