Inlägg från: pixie mason |Visa alla inlägg
  • pixie mason

Ni som fått barn 2011 och syskon 2012

Hej!
    Jag undrar om det finns några flera som fått barn tätt som vill prata? :)
    Jag har en son som föddes 110314 och en dotter född 121022 så det skiljer bara 19 månader mellan syskonen.
    Jag tycker det vore kul och skönt och få prata lite och få höra hur andra har det i sin vardag.
    Det blir ju som sagt lite mycket ibland och sömnen är lika med noll typ. När den ena somnat är den andre vaken hehe.

Hoppas någon vill prata lite

• Svar på tråden Ni som fått barn 2011 och syskon 2012
  • pixie mason
    pixie mason skrev 2012-11-10 12:13:40 följande:
    Hej!

Jag undrar om det finns några flera som fått barn tätt som vill prata? :)

Jag har en son som föddes 110314 och en dotter född 121022 så det skiljer bara 19 månader mellan syskonen.

Jag tycker det vore kul och skönt och få prata lite och få höra hur andra har det i sin vardag.

Det blir ju som sagt lite mycket ibland och sömnen är lika med noll typ. När den ena somnat är den andre vaken hehe.

Hoppas någon vill prata lite

Oj hamna i fel kategori hoppas admin kan flytta tråden!
  • pixie mason

Vad trevligt att ni skriver

Jo rå sonen har sovit hela nätter sen han var 7 veckor och vi trode att när lillan kom att han skulle bli orolig men han sover hela nätterna och verkar inte reagera alls när hon skriker på nätterna så det är skönt.

Man har ju varit bortskämd med o få sova hela nätterna och nu när bebisen kom och man aldrig får sova mer än nån timme per natt är man sliten verkligen!

Jag hoppas hon blir lik sin bror och börjar sova mera för jag är rejält sliten!

Tur sonen har dagis på veckorna iaf så man får lite vila.

Men tycker det är så mysigt när sonen gullar med lilla syster

Svar på tråden Ni som fått barn 2011 och syskon 2012