• Putt B

MIna bröst

xXx skrev 2012-12-21 14:39:39 följande:
    Jag har en känsla av att du inte är typen som är intresserad av förkorta strafftiden pga gott uppförande Skrattande

Fick samma känsla där.. är nog snarare så att det kämpas emot lite ;)
  • Putt B
    Flisan84 skrev 2012-12-21 14:45:22 följande:

Hahah efter att läst alla era underbara komplimanger så måste jag bara tacka hela högen av underbara människor, tack!
    Och ett extra tack till alla skönta skratt jag fått vad det gäller läsningen ang bestraffningen!

Ha en mysig och spännande jul nu då.. och försök att inte lyda föör mycket... du kanske missar massa bestraffning då ;)

• Putt B
    Anonym (c kupan) skrev 2012-12-21 15:04:41 följande:
    Tackar samtliga för komplimangerna.. Hyggligt av er.. Även om det egentligen inte är så noga. Huvudsaken är att man själv är nöjd... Sedan tror jag att många av er hade tyckt det var lite skrämmande att veta att trots rätt stora barn kan det fortfarande komma ibland om man suger... Dvs om mannen suger
    På riktigt ?

Hur stora barn ?
  • Putt B
    Anonym (man40) skrev 2012-12-21 15:13:05 följande:
    ah...avundsjuk på din man...vill också ha mjölk... ;)
    Ica ?
  • Putt B
    Flisan84 skrev 2012-12-21 15:27:51 följande:
    Min bild blev bortplockad :(
    Synd... men välkommen till diktaturen....
  • Putt B
    Flisan84 skrev 2012-12-21 15:36:34 följande:

Tydligen så är " Sådär :) en liten kik jag bjuder jag bara på"  syftat till att ha sex snarare än diskuter sexfrågor.
    Tråden handlar om bröst, jag leverar bröst, men häää...
    En del klarar inte av det... det är ju bara vackra bilder.. inget vulgärt alls...

men men.. bara att bita i det sura...

• Putt B

[quote=68071610][quote-nick]Anonym (inte nöjd !) skrev 2012-12-25 13:33:39 följande:[/quote-nick][/quote] Kanontuttar !!

• Putt B
    peridoten skrev 2013-01-06 01:51:20 följande:
    Som några av er redan vet, så görs mina bröst sig bäst på rygg.... Och ser väl ut som den teckningen högre upp i stående läge :/  
    A.D.I.D.A.S.

Du har mycket att vara stolt över... jättefina bröst !!!!!
  • Putt B
    peridoten skrev 2013-01-06 02:00:39 följande:
    Tro mig, min bröst är endast runda på rygg och kör sig bra i bh. Men all tyng och fyllning i brösten drars neråt :( Och som du kan se på bilden så är mig bröstvårta lågt ner placera, vilket gör att dom får en hemsk form när jag står upp :)
    A.D.I.D.A.S.

Synd att du ska tycka så på ett par vackra kvinnliga bröst.. vem jämför du med ?.. Riktiga män uppskattar dina tuttar... lovar dig. Perfekta enligt mig !
  • Putt B
    Alexia skrev 2013-01-07 21:56:33 följande:

mitt bidrag till tråden!
    Riktigt bra !!!
Svar på tråden MIna bröst