• Anonym

MIna bröst

Ernst Hugo skrev 2012-12-14 18:47:53 följande:

Säg till så hänger jag med som smakråd - anytime
    Du hann före ha ha =)
  • Anonym
    vampyria2 skrev 2012-12-14 19:09:59 följande:
    Eller så är jag läcker ;-p
    få se då =) ha ha
  • Anonym

jo spelar juingen roll små eller stora ju

• Anonym
    Fattig student skrev 2012-12-15 18:22:22 följande:
    Finns det nån med små bröst här eller är bara D till H som florerar här?

Brukar annars vara så. Har dock inte bemödat mig att läsa igenom hela.
    De brukar oftast vara så stora ja, och det är ju en sak. Det jag däremot förvånas stort över är att många med den naturliga storleken påstår att de har fasta bröst. Yeah right,  att huden orkar hålla den tyngden uppe och att dom står rätt ut utan häng :D Jag har då aldrig sett något sånt.
  • Anonym

visst man ska ju njuta av sina bröst.. spelar inte roll   vilken storlek man ha ju

• Anonym

jag hade 70 A innan barnen och nu efter att min avkomma anlänt har jag jätte snygga 75 B! Hade lite komplex för dom innan eftersom dom var så små men dom har ändå varit fina och runda med små vårtgårdar och markerad vårta och underbart känsliga, älskar att få dom klämda och naffsadeTungan ute Så summa summarum så är jag jätte nöjd över mina bröst och min man vill att jag skickar dagliga mms med dom till honom så han ser vad dom har för sig på dagarnaFlört

• Anonym

xx måste säga att dom e sjukt fina. ligger kvar i sängen o kan inte annat än stoppa handen under täcket

• Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2012-12-17 11:36:29 följande:
    I eftermiddag kommer det kanske en bild på mina 80 d utan bh :) som sagt mjuka och sköna och ammat 1 barn..
    Kanske, ta bort det ordet i den meningen.
    Ser vi fram emot, är garanterat fina
  • Anonym

Mina är stora och fylliga! Har dock betalat för dom

• Anonym
    Anonym skrev 2012-12-17 18:24:55 följande:
    Mina är stora och fylliga! Har dock betalat för dom

Please show your investment
Svar på tråden MIna bröst