Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

MIna bröst

Anonym (inlägg 99) skrev 2012-11-14 10:16:19 följande:
    Ok, här kommer den nakna sanningen. Svårt att ta bild på dig själv... (Det ser mkt värre ut från sidan)

Ska försöka få operation via landstinget eftersom jag har så ont när jag har bygelbh. Har fått hjälp att prova ut av experter, men det tar bara någon vecka sedan börjar det göra ont igen.

Modigt att lägga ut bild {#emotions_dlg.flower} och du kommer bli nöjd så småningom du oxå
    Anonym (xx) skrev 2012-11-14 10:26:51 följande:
    Mina "inte riktigt färdigbakade 2-veckors bröst" 
    Du ser inte ut att vara så gammal - tänkte jag först
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Anonym (70B) skrev 2012-11-15 09:59:08 följande:
    Mina ser ut ungefär som ditt vänstra (det som är till vänster på bilden, antar att bilden är tagen med webcam) och jag är jättenöjd. Visst skulle jag kunna tänka mig att ha lite större men skulle aldrig lägga mig under kniven för det och gillar inte heller utseendet på silikontuttar.
    Låter ju inte heller som det finns anledning {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Anonym (likadana) skrev 2012-11-16 13:39:19 följande:
    Usch det låter inget vidare, hoppas du hittar en lösning. Jag trivs faktiskt inte alls med bh, har aldrig gjort. Skaver åt mig med (efter en stund, inte kanske så det tar ont med är mycket obekvämt) men jag har tänkt att det är eftersom jag aldrig har vant mig. Innan barn, när brösten ännu var fasta, så använde jag nästan aldrig bh, och nu drar jag av mig bh:n det första jag gör när jag kommer hem.

Borde fler kvinnor göra
  • Ernst Hugo
    fläta skrev 2012-11-20 20:23:34 följande:
    Jag älskar mina pattar! Jättemysiga och känsliga. Tycker de passar finfint på mig. Hjärta

Hur ser de ut o vad gillar du mest med dem? *lyssnar noga*
  • Ernst Hugo
    fläta skrev 2012-11-20 20:32:41 följande:
    De är stora och hängiga. Jag gillar nog allt med dem. Jag är väldigt nöjd med dem helt enkelt, tycker att de samspelar så trevligt med maken och gillar också att själv röra vid dem. 

Man får gratulera både dig & maken - låter underbart {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Anonym (65 E) skrev 2012-11-16 09:49:39 följande:
    Är ganska nöjd med mina bröst. Tyvärr har jag tröttnat på att det känns som om dom flesta (män) jag möter först ser mina bröst och sen mig. Önskar mig mindre bröst av den anledningen. Men i den stl dom är nu, så är dom ju sköna att klämma på, mjuka och mysiga. Har ammat tre barn. Min man älskar mina bröst. Ibland är det lite jobbigt att känna att dom åker ner en bit när jag släpper ut dom ur B-Hn. Men mest gillar jag dom! *kläm kläm*

Men är de verkligen så stora så män inte ser dig i ögonen??
  • Ernst Hugo
    Anonym (70H) skrev 2012-12-14 11:53:54 följande:
    Tack ^^

Mycket vackra bröst!
  • Ernst Hugo
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

I ditt fall stämmer det 100% {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:16:54 följande:
    Asså de vore så grymt skönt att gå utan BH på varma sommardagar men ser de inte billigt ut ? Haha känns lite WT tycker jag o speciellt när bröstvårtorna är sådär toppiga så de verkligen syns. 

Det blir bara billigt om klädseln är WT. Kör man som exempel Filippa K, Chanel, eller Sonya Rykiel och loosar bh:n med bröst som dina så är det bara helrätt
  • Ernst Hugo
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:22:14 följande:
    haha då får nog BH'n sitta på för tyvärr tillåter inte min plånbok kläder i den prisklassen. Det blir mest ifrån vanliga affärer som H&M och cubus 
    Du får prova lite vintage (läs second hand), tror du hittar rätt iaf
Svar på tråden MIna bröst