MIna bröst
Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.

Jag älskar mina bröst även om de hänger ner till tårna.
:) Du kan få dem i julklapp. ;P
Tack snälla ni för kommentarerna :) jag hoppas jag kommer över det så småningom och om inte så ska jag nog operera.
Här har vi storlek small har alltid haft typ B men efter barnen blev formen "mindre snygg" på dom! Haha så på mina 1,78cm och 65kg så passar dom inte riktigt på mig. Ska fylla dom liite grann så dom passar min kropp bättre för mitt eget självförtroendes skull
Hej :) här är mina bröst
Jag har väldigt små bröst som jag har haft mycket komplex för. Fyller knappt ut en 70 A kupa. När jag var yngre trodde jag alltid att de skulle bli större,men nu när man är 23 så har jag tillslut accepterat att de kommer inte bli större. Försöker komma igång med träning nu också och vill bli lite smalare (även om jag är ganska smal), är rädd att det kommer bli ännu mindre.
Har funderat på operation ibland, men vill inte egentligen känner jag. Hur vanligt är det med killar som gillar små bröst?
ska tråden dö igen?!
Underbart läcker bröstvårta skulle det stå :)
Jag förstår att bröststorlek inte är det viktigaste för de flesta :) Men har ändå fått kommentarer av killar innan, så det har satt sig lite. Men får väl tänka så framöver att de är deras problem om de inte gillar mina bröst :) Är nog ingen bra kille ändå i så fall
Kram
Tack, det hoppas jag också :)
Kram på dig
Nja.. jag vet inte. Kan ju lika gärna få kommentarer om att det inte är fina.
Kan återkomma om jag ändrar mig :)
Trevlig söndag alla vackra människor!