• Mandis90

MIna bröst

Har 80 c i BH  storlek, Jag tycker inte om mina bröst för dom hänger en del trots att jag bara är 24 år.

• Mandis90
    Pillare skrev 2014-11-26 21:54:46 följande:
    Låter helt okej. Jag vet inte hur pass hängiga der, har ju inte sett dem, men låter bra i alla fall.
    Dom ser inte ut som två taxöron för så mycket hänger dom inte
    villbusa skrev 2014-11-26 21:55:45 följande:

Det är väl väldigt få bröst som står rakt ut  utan att hänga....och speciellt om de er något större. Slappna av, det finns massor av killar som skulle älska dina bröst, njut av dom tillsammans med någon som uppskattar dom....
    Att det finns killar som gillar bröst som det vet jag för jag har haft några killar och det är ingen som har sagt att dom är fula.
    Det är jag som inte är nöjd med dom för jag hade hälare velat  ha små fasta bröst som står rakt ut
    Puss och kram till er två som kommenterade mitt inlägg   

• Mandis90
    Pillare skrev 2014-11-27 22:15:21 följande:
    Taxöron, säger du? Så dåligt? Man kan inte förvänta sig ett par D-cup eller större, efter några barn och många decennier, att se icke hängiga ut. Om du har en stor problem med de kan du alltid lyfta upp paret. Men om du inte hatar dem tycker jag du skulle börja faktiskt gilla dem. De är ju en del av dig.
    Jag skrev att dom inte ser ut som taxöron för dom hänger inte så mycket och några barn har jag inte fött.
    Det är bara att digga läget för trotts allt har mina ex gillat mina bröst fast dom hänger lite
  • Mandis90
    Quexet skrev 2014-12-29 22:15:42 följande:

Hmmpf... Lägger väl ut en bild så tråden inte dör ut helt... 

Jag blir avis på dina fina bröst
  • Mandis90
    Quexet skrev 2014-12-29 22:15:42 följande:

Hmmpf... Lägger väl ut en bild så tråden inte dör ut helt... 

Jag blir avis på dina fina bröst
Svar på tråden MIna bröst