-
Något måste det ju vara som får de fullmogna men osäkra kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för herr xxx... inte är det utseendet.Anonym skrev 2013-02-19 14:04:48 följande:en del här på fl är så högt stående över oss flesta medlemmar. de vill frottera sig i sin vishet och förmåga att kunna se klart och tydligt på saker och ting. genom att upplysa oss om sin vishet höjer de sig ännu mer. åh xxx du är så vis, så klok, så mäktig
-
Vad jag däremot undrar är vad som får resten av kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för honom... jag är lite avundsjuk måste jag erkänna.Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 14:12:50 följande:Något måste det ju vara som får de fullmogna men osäkra kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för herr xxx... inte är det utseendet.
-
Kan inte folk hålla sig till ett och samma nick? Nu vet jag inte vilka ni pratar om längre.Anonym (terrier) skrev 2013-02-19 14:17:58 följande:Vad jag däremot undrar är vad som får resten av kvinnorna på FL att kasta av sig trosorna för honom... jag är lite avundsjuk måste jag erkänna.
-
En trygg och säker kvinna söker inte bekräftelse från random FL män genom att visa sina bröst... eller?KTM skrev 2013-02-19 14:20:25 följande:
Hur fan rent ut sagt vet just du att det är osäkra kvinnor.Hur kan du avgöra det utifrån bilder på deras bröst!!!!!! -
Jamensåklart! Jag borde läst mer noga ju. Nej men då håller jag HELT med honom.Anonym skrev 2013-02-19 15:51:01 följande:
Men det är väl de ylande dregel-juckande hundgårds-jyckarna som han syftar på? Kvinnan KAN vara hur som helst men det är tydligen inte så viktigt. -
Tyst nu, inte mobbas. Han har faktiskt rätt. Du behöver inte bli ledsen.eflec skrev 2013-02-19 16:14:32 följande:fettsäckar Smecker? nu blir nog din gamla tutt-fia ledsen...
-
Jo du mobbas! Vuxna människa.eflec skrev 2013-02-19 16:28:23 följande:Jag mobbas inte. Jag
Smecker. I smyg.
-
LillaAmy skrev 2013-03-25 09:29:08 följande:Har precis skapat mig ett annat konto för att inte behöva posta som anonym...
Jag är alltså "anonym (Amy)"
Här kommer en daglig bild till er är lite grön på reglerna, hur mycket får man egentligen visa på bilderna?
Ajabaja.... dubbelkonton. -
Och så säger de att killar inte tänker med kuken *facepalm*
-
Amys skrev 2013-03-27 09:54:24 följande:Nu är man tillbaka med ett nytt konto (igen) då någon missförstod och trodde jag hade två konto.. Jag skulle tydligen varit tydligare med att det andra kontot avregistrerades när jag skapade ett nytt konto. Mitt då nya konto har stängts av så nu är jag här igen med det enda!! konto jag besitter.
Får se om jag bidrar med fler bilder här...
Tutt-Fia är tillbaks!Fram med pattarna nu.
-
Tom Araya skrev 2013-04-03 13:14:01 följande:...och så ska vi inte spara andras bilder för att lägga upp dem utan lov.
Oj, felåt -
Går inteAnonym (bröst) skrev 2013-04-08 12:18:38 följande:Hur lägger jag ut bild från mobil?
Du måste föra över den till datorn först.
-
Feta pattar!!
-
Eller bara feta?Anonym (Macke) skrev 2013-04-09 13:44:48 följande:"Feta" i det här sammanhanget ska du säkerligen tolka som "rejäla"!
Själv tycker jag de är härliga; stora, runda och med vackra bröstvårtor. Din man har haft tur! -
Fråga hennes pojkvän om lov först.villbusa skrev 2014-11-09 15:43:42 följande:
ÅÅÅÅ dm är fullständigt underbara,,,,, kom hit så jag får leka med dom!!
-
Jag förstår inte riktigt. Du vill ha ett samhälle där det är normalt för unga tjejer att visa brösten, och när de visar brösten så får de med stora och fasta mest uppmärksamhet - jag skriver mest, inte all - är det isf konstigt att de med små mår dåligt och vill operera de? Visa brösten om du vill, men bara om du har fina som får mycket uppmärksamhet så du inte mår dåligt och vill operera dem så de blir fina och du får mycket uppmärksamhet, eller hur menar du?Celines Essence skrev 2014-11-16 16:17:01 följande:
Var olikheter mindre accepterade på 60-talet? Hur menar du?
2004 presenterade sifo att var fjärde svensk kvinna under 30 år skulle kunna tänka sig att genomgå en skönhetsoperation. Enligt en senare undersökning i Amelia kan 56 procent tänka sig att göra en skönhetsoperation.
Är det en bra utveckling?
Är det fint att de känner att de "får" bestämma vad de vill göra med sina kroppar?
Enligt siffror från kliniker som genomför plastikoperationer ökar siffrorna VARJE år. Plötsligt har vi en stor andel av Sveriges kvinnor med opererade bröst. Det här är ingen fantasifull spekulation utan en verklig utvecklingen. Det blir en likriktning och en inflation i begreppet skönhet . Kvinnor känner att de vill själva, och det är inte konstigt, ju mer normaliserat det blir. Om allt fler opererar sig kommer det bli allt mer "onormalt" med naturliga bröst och fler kommer att tycka tycker att det är en självklarhet att vilja operera sig.
Jag vill inte se en utveckling där unga tjejer växer upp i en värld där de bröst som syns hemma, på badhus, i omklädningsrum och på stan allt oftare är opererade.
Jag talar om skönhetsoperationer ur ett samhällsperspektiv.Jag känner personer som opererat sig och jag respekterar dem och deras beslut.
Jag tycker dock att det är beklämmande att vackra, vackra"ensamärstark", här i tråden, känner att hon måste operera sig för sitt självförtroende. Jag tycker att det beklämmande att "inte nöjd", med sina fina opererade bröst återigen vill operera sig för att känna sig fin.
Jag tycker dock inte ALLTID att det är fel att operera sig, precis som att jag inte tycker att det är fel att operera hängande ögonlock av kosmetiska skäl för vissa personer, men jag önskar att antalet bröstoperationer minskar och framför allt att ökningen inte fortskrider!
Jag tycker det blir fel när operationer ses som valfrihet. Dels kostar bröstoperationer oftast över 30 000. En del operationer kostar närmare 60 000 .Då närmar vi oss skönhet som en klassfråga. Dessutom tillkommer risken för olika komplikationer, som kan bli livslånga. Begreppet kvinnors frihet börjar urholkas och skruvas åt när man tänker på det.
Slutligen vill jag säga till dig ErnstHugo att detta inlägg framför allt är ett generellt inlägg i frågan och inte mot dig personligen. Jag förstår att du inte menar något illa, men som du vet är jag inte så inställsam när jag skriver mina åsikter och tankar.
-
Kvinnor visar brösten och ser att stora fasta bröst är mycket uppskattade. Inte konstigt att de vill operera. Vi måste uppmuntra valfriheten.Celines Essence skrev 2014-11-16 17:37:51 följande:
Jag dömer ingen människa som opererar sig, däremot tycker jag att det är tråkigt att fler och fler känner att de inte duger som de är och måste ta till kirurg för att känna att de duger. Att skönhetsoperationer ökar rimmar illa med att människor skulle acceptera olikheter mer idag. I alla fall vad gäller den egna kroppen.
Jag pratade med en man som beskrev hur härligt han tyckte det var att se olikheter av bröst när bh-löshet var vanligare. Nu likriktas bröst mer med bh:ar och de flesta snygga bh:ar i små storlekar har vaddering. Ibland mycket vaddering. Det är ett tydligt tecken på att små bröst inte är så uppskattade.
-
Ja och mår dåligt över att de ser hur mycket mer uppmärksamhet de storbröstade får. Det är inget fult utan fullt naturligt att föredra stora bröst, det blir så mycket tydligare när olika visar bröst. Tävling är det ju inte, man ser ändå vilka som belönas med mest kommentarer.Celines Essence skrev 2014-11-16 18:34:12 följande:
Eller så visar fler kvinnor upp sig med mindre bröst, olika typ av bröst vilket ofta funkar jättebra. Det är ingen tävling.
-
Hennes sambo kanske hyr ut henne per timma?Anonym (Hulken, grön av avund) skrev 2014-12-28 00:07:21 följande:
10p är du rakt igenom oavsett vilken tåd och bild man ser, jag vill också ha ett Quex!
-
"Kom och penetrera mig med din prinskorv, Hårfagre!"Hårfagre skrev 2015-03-10 21:57:12 följande:
Fast i en sexuell situation kan även de fulaste ord bli fina och eggande, eller ?
Fint och eggande?