Inlägg från: Anonym (70H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (70H)

MIna bröst

Tack ^^

• Anonym (70H)
    Labolina skrev 2012-12-14 17:49:20 följande:
    Jag skulle vilja ha 70hs om jag skulle byta med någon, är dock nöjd med min mindre kupa.
    Aww sött sagt. Jag hade gärna haft en mindre kupa faktiskt ;)
  • Anonym (70H)
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Åhh så fina :)
  • Anonym (70H)
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 18:16:54 följande:
    Asså de vore så grymt skönt att gå utan BH på varma sommardagar men ser de inte billigt ut ? Haha känns lite WT tycker jag o speciellt när bröstvårtorna är sådär toppiga så de verkligen syns. 
    Nädå, det är assnyggt. Önska jag själv kunde vara utan bh under ett linne :)
  • Anonym (70H)
    Nea88 skrev 2012-12-15 17:25:26 följande:
     fast önska jag hade stora
    Är du säker på det? Det är inte alltid så roligt som man kan tro. Vet inte om du såg min bild? Men dom är rätt mycket i vägen, oftast.
  • Anonym (70H)
    Nea88 skrev 2012-12-15 17:31:34 följande:

Nej, får leta efter den. Ja men det är ju så vackert
    Hmm. Inte när dom är halvvägs ner på magen ;)
  • Anonym (70H)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-15 17:42:56 följande:

Dina är ju inte halvväggs ner på magen, de är ju i fin proportion till din kropp (det man ser) {#emotions_dlg.flower} Är det verkligen i vägen?
    Nja, jag tycker dom hänge för mycket. Jag är ju ändå bara 30 år. Ser mycket yngre ut än vad jag är. Så min kropp matchar inte mitt ansikte ^^ Men visst till kroppen är det relativt propotionerligt. Jag har dock inte jättebreda höfter eller nån större bak.
  • Anonym (70H)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-15 17:51:33 följande:
    De är nog ändå så nära perfektion man kan komma utan ingrepp i mina ögon
    Haha, I wish ^^ Har en sån dära degmage man kan få efter att man fått barn, men massa bristningar. Men annars är jag relativt nöjd för egen del. Vad sen män tycker det är en annan visa. Dom får tycka att jag ser förjävlig ut, det skiter jag i. Jag ser ut som jag ser ut helt enkelt :P
  • Anonym (70H)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-15 17:59:17 följande:

Men ärligt talat så tycker jag att dina bröst är riktigt nära min idealbild. Tycker inte din man det?
    Tack vad fint sagt. Jag har ingen man ^^ Ingen som pallar va min man :P
  • Anonym (70H)
    Ernst Hugo skrev 2012-12-15 18:02:44 följande:

Man får ju inte uppmana att inboxa, men du vet var min brevlåda finns
    Haha tack, men nej tack ^^ Jag gillar unga grabbar ;)
Svar på tråden MIna bröst