Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

MIna bröst

Madida skrev 2012-11-10 23:26:26 följande:
    Alldeles underbara! Solig

Det får ju gärna vara en utförligare beskrivning även om jag tror du har rätt
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Madida skrev 2012-11-13 17:15:25 följande:

Gottegris!
    De är stora, tunga och mjuka. Fina bröstvårtor och vårtgårdar och framförallt så reagerar de precis som de ska vid beröring. Bättre? Solig 

Lite som jag trodde då - tack Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 19:35:42 följande:
    Då börjar jag.. Som ni ser stora, tunga och kanske inte de vackraste...men jag älskar dom och de män jag mött med...

Förutom att du var modig nu så har du väldigt vackra bröst {#emotions_dlg.flower}
  • Ernst Hugo
    Anonym (k) skrev 2012-11-13 21:03:41 följande:
    jag undrar ff om jag är en kvinna men inser det då jag har en vagina..men bröst?? jag ser ut som en liten tjej trotts mina 28 år.. Men nu har jag gått upp lite i vikt och inte tränat på länge så då kommer jag nästan upp i A....(intalar jag mig själv)...jag ser inte klok ut i klänning...Men däremot ser jag bra ut i byxor och topp...för jag har stor rumpa. Jag vill helst inte operera mig och tror inte jag kommer det men kankse en dag bara för att få vara kvinna och inte flicka resten av livet...jag önskar inte stora bröst..jag önskar bara att jag hade bröst. 

Du har säkert bröst som är vackra på just dig. Är din man en rumpkille?
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 21:52:27 följande:

Lite jobbigt att visa. Men jag är ganska nöjd iaf!

Klart du skall vara nöjd {#emotions_dlg.flower} du har ju sådana bröst de flesta kvinnor vill ha
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:10:40 följande:
    Väldigt diplomatiska (eller kåta?) killar här?! Oavsett utseende på brösten så säger ni "Vackra!"
    Anar att ni vill motivera fler att legga upp bilder men jag uppfattade inte detta som en bildtråd. 

Inga av ovanstående bröst har varit annat än fina så varför ljuga om det?
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:18:50 följande:
    Med andra ord så gillar du alla bröst.
    Två par bröst kan inte ens med bästa av viljor betecknas som alla bröst. Vidare så tror jag heller inte att ovan visade bröst representerar en sådan spännvidd av variation att de kommer i närheten av "alla bröst" Solig

Med det sagt så gillar jag många (kanske de flesta) nyanser av av bröst  
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:46:41 följande:
    Vet inte om jag skulle våga lägga upp en bild på mina bröst, eller "skal".

Hade liten byst innan barnen, men nu är det ena bröstet lite rundare än det andra som hänger platt (går typ inåt)
    Kan inte ha en enda bh som sitter ok, alla skaver hårt på ena sidan. Är så grymt ledsen över detta. Har en smal kropp i övrigt, men brösten är hemska/obefintliga skinnlappar.

Bara du som vet om du vill visa här eller ej men du är säkert själv den skarpaste kritikern till din kropp !
  • Ernst Hugo
    Anonym skrev 2012-11-13 22:52:58 följande:

Jag menade givetvis att du inte har någon specifik typ du föredrar. Utan att du gillar de flesta bröst.

Nja, jag föredrar nog en specifik typ men kan helt avgjort se det vackra i de flesta variationer lite så...
  • Ernst Hugo
    fortsätt paddla skrev 2012-11-13 22:58:28 följande:
    Det är väll klart att Ernst gillar bröst. Bröst är fina. Tyvärr är många kvinnor alltför kritiska.
    Jag gillar mina, väldigt små men mina och fina.
    Fint sagt {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden MIna bröst