MIna bröst
Anonym (inlägg 99) skrev 2012-11-14 10:16:19 följande:
Ok, här kommer den nakna sanningen. Svårt att ta bild på dig själv... (Det ser mkt värre ut från sidan) Ska försöka få operation via landstinget eftersom jag har så ont när jag har bygelbh. Har fått hjälp att prova ut av experter, men det tar bara någon vecka sedan börjar det göra ont igen.
Mina gick från A kupa till D kupa till A kupa igen vilket satte spår. Nu har jag egentligen alltid tyckt lite illa om mina bröst, även om de var fasta förut så tyckte jag de var för små. Men fast de ser värre ut nu så kan jag faktiskt vara lite stolt över dem. De har gjort vad de ska, det vill säga gett mat åt mina barn. I svaga stunder så kan jag tänka mig att operera dem någongång i framtiden efter att jag är klar med barn, men sen vågar och vill jag faktiskt inte. Jag har världen mest känsliga bröst, kan få orgasm bara av att bli smekt på dem och är rädd för att den känsligheten då skulle försvinna. Oftast brukar jag strunta i mina bröst och visar mig naken även bland kompisar utan att skämmas. Men visst kan jag bli riktigt avundsjuk när jag ser ett par riktigt snygga fasta bröst och mäns reaktioner på dem. Har aldrig fått kritik över min kropp utan bara komplimanger, också min nuvarande man älskar min kropp, så det handlar nog mest om mina egna osäkerheter.