• Nipplee

Bråkigt hemma

Hej, visste inte under vilken kategori denna tråden skulle. Men som rubriken lyder, har vi det lite bråkigt hemma. Bor själv med barnen vardagar sen hos sin mamma på helger. Barnen är 2,3 och 4 år. Väldigt tätt och väldigt mycket fart och fläkt med andra ord hehe. Men det är väldigt bråkigt och stökigt hemma, hos mamma är dom inte så, inte lika mycket som hemma hos mig iallafall. Men nu till frågan. Vad kan jag göra för att dra ner lite på bråket/stöket. Langa lite ideer om vad som har funkt/funkar hos er. Är beredd att prova allt, Guldstjärnor, flörtkulor i burkar, you name it :P Så bara bolla o kasta lite ideer. Tack på förhand.

• Svar på tråden Bråkigt hemma
  • Nipplee

tiderna och så funkar. Bråk mellan syskonen är väl det som är värst skulle jag säga, mycket tjafs och trots där. Dom lyssnar men är snart igång igen. Regler och konsekvenser försöker jag hålla hårt på.

• Nipplee

Mycket tjafs och saker som jag hade den först och saker i den stilen. Det är ju så barn gör men tänkte om det kanske finns några guldtips att ta till när det går överstyr lite :P

• Nipplee

Det har gått lite i perioder det där med bråket, nu bråkas det inte alls så mycket som det gjorde när jag skapade denna tråd. Men behövs nog lite mer stimulans, gillade det där med kasta bollar, det kan man spinna vidare på :P

Svar på tråden Bråkigt hemma