Jag har insett den heliga geocentrismen, att det är solen som roterar och kretsar runt jorden. Frågor på det?
Anonym skrev 2013-01-01 20:02:06 följande:
Att det som följer nedan förövrigt är det enda du känner för att kommentera på ovannämnda inlägg bevisar återingen mitt påstående: "att du väljer att blunda för vad som för dig känns obekvämt och är rädd för att kritiskt pröva dina teser (genom att du avseende vissa påståenden jag gör helt och hållet struntar i att kommentera dem och med andra påståenden ignorerar vad jag faktiskt skriver för att likt en musikspelare på repeat återupprepa motbevisade argument till döddagar)." Varför vågar du inte kommentera något annat i inlägget?Att du använder uttryck som "trollade fram sig" visar på en bristande förståelse av teorin och att du använder uttrycket "hokuspokus", visar på en brist på sakliga argument. Vidare visar det på ett (i mitt tycke) misslyckat försök att nå framgång med härskartekniker, genom att du försöker (och i mitt tycke misslyckas) förlöjliga såväl Stephen Hawking, som vad jag skriver. Ödmjukhet är något som brukar hållas för en dygd inom i vart fall kristendomen, och torde (gissningsvis) vara något som den som lever efter vedaskrifterna bör eftersträva. Seriöst, kompis, övervägt: www.churchofsatan.com ännu??