• majsan2012

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Ja det var ett tag sen jag skrev nu. Det rullar väl på i sin sakta mak här tycker jag. Mitt illamående har blivit lite bättre nu vilket känns väldigt skönt. Nu är jag mest bara hungrig hela tiden och så tröttheten... Den eviga tröttheten. Så svårt för andra att förstå hur man kan vara så trött för ingenting. Jag kan sova ett par timmar på dagen och ändå sova gott hela natten. Sambon tror jag har blivit galen ju... :)

Imorgon ska vi på inskrivning. Skönt att komma ett steg längre på vägen. Bara drygt tre veckor kvar till ultraljudet nu. Men oj vad tiden går långsamt ni!!

• majsan2012

Det låter ju jättebra 059! Grattis!! Jag tog blodproven idag till KUB. 13 feb är det ultraljudsdags!!

• majsan2012

Jag känner mig faktiskt ganska lugn jag också. Efter jag gjorde VUL för två veckor sen så har det verkligen känts bättre. Jag tror att jag måste känna lite hopp annars blir jag bara galen på det och tiden går ännu långsammare. Nu börjar vi se framåt och har planerat för en höggravid sommar. Vi har bokat en veckas charter på Mallorca första veckan i maj så att vi får komma iväg lite innan jag blir för tjock. Jag har planerat för vilka veckor jag ska ansöka om semester i sommar så att jag kan gå hem fem veckor innan bf!! Det bara är så att jag känner att det kommer gå vägen nu!!!

• majsan2012

Hej vänner! Hoppas att ni får en trevlig helg. Själv vaknar jag med ont i halsen så det smäller om det idag. Trodde bara det var halsbränna under eftermiddagen igår men ack så fel! Jag känner dock gott mod ändå. Är i v 11+2 idag så det är inte många dagar kvar till den magisk v 12. Och snart bara en vecka till ul!!

Hur är det med er andra?

• majsan2012

Välkommen Jeeenny!
    Jag fick mf i typ v 5 första försöket efter ppiller stopp. Detta var i slutet på augusti. Hann få två menser sen innan jag plussade i december! Nu är jag i v 11+3:)!! Det kommer säkert ta för er snart. Bara man låter det ta sin tid så ordnar det sig :)

• majsan2012

Härligt Jennie!! Så klart det är er tur nu! Skönt att flyttas fram lite ju :)!

Shit vad jag längtar till UL på onsdag! Jag kommer vara som en litet barn på julafton!

• majsan2012

På tal om symptom. Jag mår faktiskt fortfarande lite illa till och från och fortfarande grymt hungrig. Dock så känns det som att tröttheten har gett med sig lite vilket är väldigt skönt!

• majsan2012

Inte mycket aktivitet här inte nä. Jag är i vecka 14 nu. Vi var på Kub förra onsdagen vilket var helt fantastiskt. Vi fick jättebra värden och den lilla var såå fin! Låg där och sprattlade runt som en galning till att börja med och sen la den sig till ro och bara sög på tummen så gött. Så himla tydliga fina bilder fick vi med oss. Det känns verkligen helt fantastiskt bra. Jag har börjat få en liten liten mage nu också. Var och köpte ett par nya jeans i lite baggymodell som passar jättebra. Skönt att slippa alla mina tighta höga jeans nu :)! Har du fått mkt mage än 059? Hur känns det med kläder å så för dig?

Tänker på dig idape!

• majsan2012

Gud vad glad jag blir Idape!!!! Jag känner på mig att det kommer gå bra för dig den här gången!! Som tidigare sagt så har du haft din otur nu!!

Jag går in i v 16 idag. Vi har RUL precis innan påsk den 27 mars så det är rätt långt kvar. Vi vill nog också ta reda på pojke eller flicka om de kan se... Jag är alldeles för nyfiken för att kunna låta bli. Jag känner på mig och hoppas på flicka, men en liten pojk går ju lika bra också :)!! Jag har börjat få en liten mage som syns nu!! Och jag älskar det :)!! Har ni känt av bebisen än 059 och Jennie?

• majsan2012

Här är det dags för RUL imorgon bitti! Så pirrigt och härligt! Är i v 19 nu! Och jag börjar få en liten kula. Har fått sortera i garderoben och i helgen köpte jag mina första två par mammabyxor. Så sköna! Har även köpt en baddräkt som jag ska ha på Mallorca första veckan i maj :)! Livet leker nu!!

Dock har jag börjat få rätt rejält ont i ryggen. Nere i ländryggen så att det strålar ner i rumpan. Och magen spänner så att det gör ont ibland. Kan undra hur fasen min annars platta mage med väldigt grund navel ska kunna bli större än så här...haha...

Någon mer med ryggont eller som hört om dom som fått det så här tidigt?!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!