• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Jennie89 - Tycker sådana test är så svårtlästa så testade istället clearblues med en glad mun, då slipper man läsa massa streck. Dock vet och känner jag när jag har ägglossning så behöver inte sånt. Men bara ha sex där varannan dag när du tror så tar det sig säkert! Kram

• idape

majsan2012 - ha ha du är rolig!

Själv är jag orolig för mina svaga teststreck, men vet ju ägget fäste förra tisdagen så kan ta tid. Jag är gravid igen, men tycker inte teststrecken blir tillräckligt starka så är orolig för missfall igen. Bara att vänta och se, vad kan man göra liksom. Hoppas alla mår bra och att det går bra för alla som nu ska göra nya försök!!
    Jag bara ska vara gravid över jul!! 

• idape

isa isa - skönt att höra att det är samma med dig!! Annars hade jag blivit riktigt orolig. 
    Ja, skönt allihop med fredag!!!!!!

• idape

majsan2012 - Det är bara att köra i vilket fall!! ha ha
    Känner mig väldigt orolig av mina svaga test. Ser inte ut att gå bra denna gången heller. Skit isåfall hinner jag inte bli gravid till jul!! Fan vad besviken jag blir om det börjar blöda. Kram och trevlig helg allihop!!

• idape

Men det kan väl ändå inte vara ok att ha jättesvaga streck på bim+3 (el 4)?
    isa isa - hur svaga är dina streck?
    Tyvärr kan jag inte slappna av. Det här är det enda jag tänker på tills jag får en lyckad graviditet.
    Tycker oxå såna ägglossningstest är skitsvåra, därför köpte jag den från clearblue med glad mun sist.
    Kram

• idape

Skönt att höra isa isa att vi är i samma sits. Det var ett riktigt bra påhitt på julbordet!!
    Tycker dock mitt streck är väldigt svagt för den här tiden. Så det känns ganska kört. Jag hade molvärk i natt, trodde jag blödde i morse, men bara brunt som jag haft ett par dar. Men det hade jag förra gången oxå den veckan jag skulle haft mens. Så fattar ingenting vad kroppen håller på med. Strecken står kvar i samma svaga styrka sen i tisdags typ och då väldigt svag och på måndagen var det ju extra starkt. Mycket skumt. Har nog sjunkit sen då. Tror inte detta stämmer. Dock kunde jag ju blivit gravid senare än vad jag trott. Har ju egentligen ingen aning alls. Kan vara bim idag oxå när jag tänker efter. Men tror ändå inte det. Vill bara att det ska köra igång isåfall så man kan börja om snabbt!!!!!!!! Jag har ju dock symptom, väldigt rikliga vattniga flytningar och öm i brösten, molvärk och lite småillamående. Kram och fortsätt trevlig helg alla!!

• idape

Hej alla!

Det snöar idag!! Tack isa isa för det du säger!!

Majsan2012 - Jag testar enbart för att jag en gång förut testade tidigt och då fick plus, men vid bim började det svagna mer och mer och några dagar efter åkte allt ut. Så jag vet hur det kan gå om inte hcg ökar.
    Annars håller jag med, ser jag mitt bara öka till ett normalt streck elelr 2-3 på det digitala så slutar jag genast testa.

059 - du hade väl bim ungefär samtidigt som isa och mig? Gissar på mitt i tisdags. Då bådar det ju inte gott för mig.

Vi hörs snart igen! Ska testa i morgon och då är nog strecket antingen borta eller starkare. Över 5 v sedan missfallet och jag lever än i ovisshet. Hoppas hellre jag inte är gravid nu än att en till åker ut så det bara är som jag tror för kroppen spelar mig ett spratt och hcg är kvar från det gamla. Men jag får ju ingen som helst blödning trots jag har mycket molvärk. Orkar inte en gång till börja om allt. Man tror ju aldrig det ska gå bra liksom.

• idape

Tack snälla majsan2012! Men jag känner mig väldigt stressad att skaffa barn. Känns som jag ligger sist i släkten liksom. Båda dom andra två släktingarna väntar barn nästa år och jag och alla andra har alltid trott jag skulle vara först - nu är jag sist! Sen började jag alldeles för sent oxå. Började i aug efter semestern. Då blev jag gravid direkt  och fick ett plus som åkte ut några dagar efter mensen, sen på tredje försöket detta missfall nu i v 8, så har bara hållt på i 4 månader och blivit gravid 2 eller nu kanske denna tredje på 5 försöket.
    Det är min historia. Så förstår att jag kan verkligen vara glad att jag blir gravid så snabbt iaf och att jag kanske stressar för mycket egentligen. Kram!!

• idape

059 - Hej! Tack för infon!! Nej, jag har inte testat digitalt mer. Eftersom strecket är så svagt så ser jag att det inte har höjts och vill inte slösa på ett digitalt. Har stått still på samma svaga styra sen i onsdags. Konstigt att det varken sjunker eller höjs. Innan sjönk jättelite varannan dag. Men ska ta digitalt eller ringa och fråga bm om det inte händer nåt snart.
    Hoppas allt är bra med er alla!!!!!!!! Kram

• idape

isa isa - Nej, jag vet inte. Tyckte jag hade lite ont i brösten, mycket flytningar och mår lite illa. Men det kan ju vara för att hcg är kvar än från det gamla. Nu har jag typ gett upp och hoppas bara mensen kommer igång så jag kan börja om få ägglossning. Är dock rädd jag kan ha rester kvar nu sedan det gamla nu då. Hur märker man det?
    Har du några symptom? Har hcg ökat på dig? Jag börjar dock tro jag hade ägglossning helgen efter jag trodde nu så bim var i lördags, då kan det ju vara svagt nu så det gamla och nya mötts därför det stått still så länge. 

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!